Skigenoten voor weekje 02/02 - 02/09

Hallo!
ik ben een 19- jarige studente van West- Vlaanderen op zoek naar leeftijdsgenoten om mee te gaan op skireis.
Aangezien een vriend van me nog niet 100% zeker is wilde ik even testen of er reacties zouden zijn. Periode in de lesvrije week van 2/02 - 9/02 ( mag zeker een dag verschil op zitten) + titel fout!

Ik ben zelf snowboarder van gematigd niveau, zeker geen pro.

Vervoer zou met de bus zijn , ik bezit zelf geen auto. Plaats nog niet bekend maar max ong 500 euro (verblijf, vervoer, skipas, eten.)

Ik hoor het graag!

*bericht bewerkt door ibedvs op 17 dec 2018 23:10

beste ik heb wel intresse. ik zoek zelf iemand die met mij op ski (snowboard) reis wil gaan ik zou graag met men vriendin gaan maar ze heeft geen ervaring
ik zelf ben een snowboarder en kan me normaal wel schikken naar jou datum.
ik ben kevin 27 jaar van west- vlaanderen

hoi,
zelf zoek ik ook een bende om mee te gaan snowboarden ging normaal elk jaar met mijn nonkel maar hij heeft zijn been gebroken
ik kan toch wel zeggen dat ik redelijk goed kan snowboarden
ik kom uit Brugge 20 jaar oud

de datum zou ook ideaal zijn voor mij

Hey!

Ik zou in de lesvrije week normaal op skikot skivakantie gaan met vrienden, maar dit gaat niet door.
Daarom zoek ik een groepje leuke mensen om dit alsnog te doen!
Ik ben 24 jaar oud en woon regio Hasselt.
Ik ben een gemiddelde skiër, vroeger vaak op skivakantie gegaan maar de laatste jaren wat stil gelegen.

P.S. een kamer delen is voor mij oke, als we op die manier de prijs kunnen drukken.

hallo,

Ik ben opzoek naar mensen waarmee ik kan gaan snowboarden.
Voor mij speel de datum geen grote rol maar de lesvrije week komt wel goed uit. Ben zeker niet vies van een kamer te delen met anderen. ik ben gevorderd snowboarder maar geen prof, ben 26 jaar oud en woon in west-vlaanderen regio veurne.
grtz

Word dit hier nog steeds georganiseerd?

Post werd geopend eind 2018. Dus denk dat deze post wel gesloten en of gearchiveerd mag worden.

ja had er volledig niet op gelet dat het 2018 was

Plaats een reactie