Tignes 12 januari 2019: door blessure 1 of 2 plaatsen vrij

Met een groep skieeers en boarders op reis naar het mooie Tignes? Dat kan, eigenlijk is alles al in kannen en kruiken. Helaas voor mijzelf kan ik niet mee door een ongelukkige val gisteren met het snowboard.

Wat?

Reis naar Tignes vanaf 12 januari, 1 week. Appartement. Reissom rond de 500 euro.
Sportieve reis voor een gevorderde dame of heer.

Wie?

4 gezellige heren in de leeftijd van 27 tot 42 jaar. Mix van Belgen en Nederlanders. Ik zou samen met Joost (man, skieer) het appartement delen. We zoeken dus iemand, of 2 iemanden die dit wel zien zitten!

Hoe?

Met de auto, er staan 2 luxe auto’s klaar in België om je te transporteren naar Tignes. Uiteraard wordt er gedeeld in de kosten voor het vervoer (wat zeer gunstig is vanwege leaseauto met tankpas).

Voorkeur gaat uit naar iemand die eigen vervoer heeft vanuit Nederland. En dan helemaal iemand uit regio Den Haag, of geen bezwaar heeft Joost op te halen vanuit Den Haag of een nader te verzinnen centraal punt.

Heb je zin om mee te gaan, laat het mij even weten dan gaan we het in orde maken!

Grtz. Stephan

Nog gegadigden?

Ik heb je een pb gestuurd.

Ook ik heb je zojuist een pb gestuurd.

Huub

Ter info, we hebben 2 extra deelnemers voor de reis gevonden en deze zit dus helemaal vol! Blijkt wel dat die meet & greet echt goed werkt!

*bericht bewerkt door StephanN op 27 dec 2018 10:07

Plaats een reactie