Wintersportmaatje(s) 2019 van rond 30 jaar oud

Dag allemaal,

Ik kom zelf uit Groningen, ben 30 jaar oud en ik heb in Nieuw-Zeeland leren snowboarden en ik wil dat heel graag voortzetten in Europa. Zijn er mensen die nog op zoek zijn naar een maatje? Het mag ook een groep worden hoor, alleen maar gezellig!! Datum van vertrek en land zijn nog onbekend, dit bespreek ik graag samen!

Groetjes Marjoke

Hoi Marjoke. Ik ben 37, valt dat nog binnen de marge? Ik ben zelf een skiër, maar dat is voor mij geen probleem. Ik kom ook uit Groningen. Het lijkt mij leuk om wintersportenthousiastelingen te leren kennen. Voor mij is wintersport in de alpen helaas al weer een paar jaar geleden (Heb kleine kinderen)

Hi Marjoke, ik wil ook heeeel graag op wintersport in maart. Ben ook 30 jaar.

Super leuk dit! Ik zie dat communiceren binnen deze website wat lastig is. Dus ik heb op facebook even een groep aangemaakt “Wintersport 2019”. Stuur even een lidmaatschapsverzoek als je interesse hebt, dan kunnen we uitzoeken hoeveel mensen er mee willen.

Zullen wel meer groepen zo heten @Marjoke. Wellicht een idee om de link hier te plaatsen?

Mr. Slow

Ik ben zelf 36, we gaan 9 maart skiën in het Zillertal met een groep, ik heb hier een oproepje staan: https://www.wintersport.nl/forum/topic/438931

Hallo,
Ook ik wil graag op wintersport,
Dit op de ski’s.
Ik ben 34, getrouwd & kinderen.
In maart kan ik niet, eind januari of februari wel.
Ik probeer via de Facebook link een contact te openen

Hee Marjoke,

Ik wil ook wel graag op wintersport in Maart. Ik ben 36 en ben ervaren snowboarder.
Kom toevallig ook uit Groningen…

Groet Mark.

Hoi! 28, snowboarder, ook op zoek naar een groep. Ik hou de facebook-pagina wel in de gaten :D

Plaats een reactie