Mooie beelden van Alta Badia

Zoekend naar mooie beelden van Alta Badia kwam ik dit pratichtige filmpje tegen.
Zo te zien ligt er ondanks de geringe sneeuwhoogte voldoende om lekker te skiën.

Leuk!
Nog 10 dagen en dan zijn we ter plaatse. 😎 ⛷

Born to run. B.S.

Heerlijk! Eind van de maand naar Ortisei, zin in!

Wat een fijne beelden zeg! Nog 1 nachtje slapen en dan mag ik voor 3 weken die kant op😁

Wat een fijne beelden zeg! Nog 1 nachtje slapen en dan mag ik voor 3 weken die kant op😁

Lein op 3 jan 2019 17:53

3 weken?! Wat een straf, :D business or pleasure?

Pleasure ook nog. Erg he🤩

Pleasure ook nog. Erg he🤩

Lein op 3 jan 2019 18:30

Succes met de reis… ;)

Hahaha, dankjewel! Dat wordt nog wel een dingetje ja. Ik ga met de bus en rij dus verplicht vrijdagnacht/zaterdag, heb de eerste skidag op zaterdag maar vast afgeschreven. Balen hoor, dan kan ik nog maar 20 dagen skiën😉

Lekker zeg! Ben benieuwd

Wat een lekker vooruitzicht om 3 weken achtereen te kunnen skiën. Goede reis en geniet ervan!

Bergen + Sneeuw = ❤

Dankjewel! Ik zal af en toe wel wat foto’s plaatsen hier als voorpret voor anderen die nog gaan. Veel plezier allemaal! Misschien kom ik sommigen van jullie wel ergens tegen😊

Heerlijk die beelden. Wij zullen er vanaf 19-01-2019 tot 26-01-2019 zijn.

Heerlijk! In februari die kant op.

Even a bad day skiing is better then a good day at work

Drie weken…lekker! Wat is je uitvalsbasis voor de komende weken @Lein?

Huhhh? Filmpje toont erg weinig beelden van de pistes, alleen van een druk restaurant en de omliggende rotsformaties.

Piste riderrrrr

@HN65: de eerste week Ortisei, daarna twee weken San Cassiano. Ik ga de eerste twee weken alleen en ben dan afhankelijk van bussen, dus helaas kan ik niet op spannender locaties komen zoals Gigi nu bijvoorbeeld doet. Maar mooier dan in Alta Badia wordt het toch niet, dus ik doe het er maar mee😉

Helemaal met je eens @Lein, mooier wordt het niet. Wat een vooruitzicht, veel plezier en stuur ons af en toe een update (anders zit je maar alleen je te vervelen :-D)

Goed plan, fijn dat ik dan tenminste nog iets te doen heb😂 Maar als ik tussen al het skiën/lekkere eten/genieten van de mooie uitzichten door even tijd heb stuur ik zeker wel wat updates!

Heel fraai. Medio maart voor het eerst naar de Dolomieten.

##kanniewachten :p

Plaats een reactie