reisgezelschap gezocht

hoi
deze jeugdige energieke single vijftiger(50) zoekt een reisgezelschap om mee op wintersport te gaan.
Het is heel lang geleden dat ik geskied heb dus moet ik waarschijnlijk weer op cursus of weer beginnen op de groene pistes en opwerken van daaruit.
Ik hou van bergen en buitenlucht, mooie uitzichten en natuurlijk heerlijk skieen.
Maar ook gezellig op een terras of later in een restaurant wat eten en drinken. Ik hou niet van apres skihut feesten ed…
Ook gezellig avonds bij een open haard vind ik leuk.
Kan iemand mij een voorstel doen?
ik heb alleen een elektrische auto dus dat is kansloos in de bergen.
groetjes Johan

*bericht bewerkt door jojo50 op 05 jan 2019 10:13

Johan,

Wat voor soort gezelschap had je in gedachten? Wil je met andere vrijgezellen (en/of leeftijdsgenoten) op stap of is een gezin waarbij je je aan kunt sluiten ook goed? Wanneer (ongeveer) had je willen gaan? Wat is je favoriete bestemming (of land)? Wil je een kamer of appartement delen met anderen of wil je je eigen plekje daar? Zoek je een budget bestemming of mag het ook ietsje luxer zijn?

Het zijn een hoop vragen, maar wellicht helpt dit bij het vinden van de juiste match. Ik heb zelf nog 4 wintersport trips gepland staan voor dit seizoen, steeds met wisselend gezelschap, dus wellicht is daar al een match te vinden.

Ervaring komt net nadat je het nodig hebt

Hee bedankt voor je reactie
het gaat erom dat ik met een gezellig groepje ben en dat we delen in de kosten en dat ik mee kan rijden
een gezin met kinderen is voor mij minder geschikt
het is lang geleden dat ik geskieed heb en dat was een keer dus een favoriete bestemming heb ik niet
ik wil best woonruimte delen dat is geen probleem
een voorkeurstijd om te gaan heb ik ook niet
type verblijf maakt voor mij niet uit
hoop van je te horen

ik heb alleen een elektrische auto dus dat is kansloos in de bergen.

jojo50 op 5 jan 2019 10:10

Afgelopen jaar zag ik bij een hotel in Ischgl toch maar mooi een Tesla met Nederlands kenteken.
Dus (met wat planning) wel mogelijk.

Plaats een reactie