Wie gaat er mee Winterberg trotseren? (Jan/Feb)

Hi!

Zoals de titel al aangeeft, heb ik geen exotische skireis in gedachten.
Omdat de “grote skivakantie” al geboekt is en ik verderop in het jaar nog veel dagen nodig ga hebben voor een rondreis, heb ik bedacht dat op zaterdag of zondag Winterberg (dat lees je goed) een idee is om toch vaker te gaan skiën zonder dat ik daar nog vrije dagen voor nodig heb.
Ik ben zelf nog nooit in Winterberg geweest, wel altijd alle gemengde verhalen aangehoord. Ik ga er toch maar voor, want seeing is believing!

Over mij; vrouw, 32 jaar, Eindhoven, ski op alle pistes, gezelligheid is ook belangrijk.

Over jou: dapper, ski of board maakt niet uit, man of vrouw maakt niet uit, gezellig.

Op een rijtje:

  • bestemming Winterberg
  • zaterdag of zondag in januari/februari (vrijwel onbeperkt mogelijk, dus meerdere keren is geen probleem)
  • fun!
  • eerst ‘droog’ meeten met een drankje ofzo is natuurlijk mogelijk :)

Dus, wie gaat er mee? Ik sta ook open voor suggesties.

Hoi Hanneke, ik ben wellicht van plan om nog een keer te gaan in feb. zelf ook omgeving Eindhoven. Ben er regelmatig geweest. Stuur maar een PB. ben M/32j/gevorderd skier!

*bericht bewerkt door Dix0r op 05 jan 2019 17:55

wel leuk daar hoor 3 uur rijden vanaf Eindhoven
in het weekend daar nooit geweest schijnt vrij druk te zijn
door de week is het goed skieen daar

Helaas ben ik vanwege werk toch wel heel sterk gebonden aan de weekenden op dit moment.
Maar verder nog leuke tips?

Misschien dat er hier nog bruikbare tips tussen staan om de drukte te ontwijken in de weekenden.
https://www.wintersport.nl/forum/topic/437387

Born to Ride

Super, thanks daarvoor! :)

Plaats een reactie