Goede skischool

Dit onderwerp gaat over de bestemming Skiarea Campiglio Dolomiti di Brenta

Beste forumleden,

Iemand die mij een goede school kan aanraden in Commezzadura, Folgarida of Marilleva voor (snowboard)lessen? Met name een school waar de leraars toch vrij vlot Engels praten, er voldoende verdeling is per niveau en waarbij de lessen uitdagend blijven.

Alvast bedankt!

@croky
Vorig jaar in Folgarida geweest met mijn neefje .
Hij heeft daar groepslessen (ski) gevolgd en de leraren die de groepslessen gaven spraken redelijk engels .
De indeling per niveau was ook ok.Ik wou ook groepslessen nemen maar die hebben ze omgezet naar privéles omdat er niemand van mijn niveau was.
Mijn ervaring was na eerst opgezocht te hebben,dat ter plaatse reserveren goedkoper was dan online.
Dit was tijdens de lesvrije week voor de Belgische studenten.
Leuk gebied trouwens.

Ik ga al 3 jaar naar Folgarida. Zelf geen ervaring met de leraren maar als ik ze voorbij zie komen, toch wel een beetje jaloers. The Garden Snowboard School, in Madonna di Campiglio bovenop de Grosté of in het centrum van Madonna zelf.

Alvast bedankt voor de tips!
@ixyfig, indien ze moeten omzetten naar privéles als er niemand van jouw niveau is, betaal je dan ook het tarief voor privélessen of gewoon het groepslestarief?

Ongeveer pro rata. 5 dagen 2u groepsles was aan spotprijs 90€ ik dacht 2u30 privé les .
Ze bellen ook naar andere scholen om te vragen of ze een groep hebben van u niveau

Plaats een reactie