Skidorp met kinderpiste oostenrijk

Berwang heeft dit ook. Ligt meende ik op 1300m, komen alle pistes bij elkaar uit en kinderland ligt er ook bij.
Daarnaast nog andere leuke gebieden in de buurt met dezelfde pas.
Lermoos en Ehrwald liggen op 1000m en anders de gletscher van de Zugspitze voor de nodige sneeuw op hoogte.

Kirchberg heeft ook een mooie oefenweide op de Gaisberg, zal vast iets te vinden zijn in jullie prijsrange. Echter zit je hier wel wat meer in de ‘massa’.

Mittelberg, Kleinwalsertal. Ligt op 1200 meter. En dan specifiek het Aparthotel; goede voorzieningen voor kinderen. Zoek ook op Marktplaats; diverse Nederlanders bieden daar hun appartement te huur aan. Of zoek op Kleinwalsertal.com.

Galtur op 1500 meter heeft ook kinderdorpje beneden

Filzmoos is misschien een optie voor jullie? het gebied is niet groot en ook niet al te moeilijk, maar dat zoeken jullie ook niet blijkbaar.

3 goede skischolen met een mooie een oefenpiste.

het is er heerlijk rustig! Je kan er ook meerdaagse passen kopen voor alleen Filzmoos scheelt weer wat euro’s

appartementen rettenegg http://www.rettenegg-appart.net/ ligt naast een oefenpiste (350m) . lekker goedkoop en prima appartementen.

Stel dat je toch nog Zauchensee of Flachau wilt, pak je de auto.

gr,
Michel

Werfenweng is een leuk overzichtelijk skigebied met beneden een kinderland. Rustig dorp prima om met de familie heen te gaan

Ik sluit me aan bij yeti_girl. Wij zijn vorig jaar met onze kinderen voor het eerst naar Hirschegg gegaan in Kleinwalsertal. Is echt een leuk gebied, ook voor kinderen. Tuurlijk zijn gebieden als Serfaus leuk. Maar als je aan de schoolvakanties vastzit dan denk ik dat je aan Kleinwalsertal een goede bestemming hebt, zowel qua verkeersdrukte tijdens reis, drukte op de pistes als ook qua betaalbaarheid. Veel succes (en plezier;-)) met uitzoeken van een bestemming.

*bericht bewerkt door Saaaanders op 12 jan 2019 14:41

Goedkoop, hoog, kinderland in het dorp, maar erg klein: Fendels.

Dank voor jullie reacties! Voor dit jaar is het Filzmoos geworden, maar ik neem de tips mee voor de jaren daarna . Tenzij we helemaal verliefd worden op Filzmoos

Ook leuk (schijnt)!
En uiteindelijk bestaat er ook nauwelijks een slechte keuze; naar de sneeuw gaan in Oostenrijk is ‘altijd’ goed ;-)

Westendorf ligt op 800m en de oefenweide ligt heerlijk in het dorp.

Vaak knuffel ik de berg onvrijwillig....

Plaats een reactie