Ski tip protector Elan SLX FIS - waar te koop?

null

Bij de slalomtraining is gebleken dat die ski tip beschermers geen overbodige luxe zijn. Iemand een idee waar je die dingen kan kopen (online of winkel ergens tussen Leuven en Landgraaf)?

Arena sport in Diest verkoopt heel veel Elan. Die zullen dat wel kunnen vastkrijgen.

Volgens mij heeft Outdoor XL wel een linkje met de vertegenwoordiger van Elan…

Je kan in het vervolg ook gewoon beter mikken en je ski’s om de palen heen sturen, in plaats van er tegenaan… ;)
Dat scheelt ook in pure snelheid, lijkt me.

*bericht bewerkt door GiGi op 09 jan 2019 10:51

@Morzel
Hopelijk zijn je knieën heel gebleven?
Mijn laatste aanrijding met een slalompaaltje had me toch enkele maanden plezier bij de kinesist opgeleverd door torsie voordat mijn bindingen opensprongen.

Glide on!

Je kan in het vervolg ook gewoon beter mikken en je ski’s om de palen heen sturen, in plaats van er tegenaan… ;)
Dat scheelt ook in pure snelheid, lijkt me.

GiGi op 9 jan 2019 10:50

😛

Ik ben mooi rond de paaltjes gegaan, de beschermer is gesneuveld bij het neerklappen van het paaltje op de punt van de ski.

@Vivace: so far, so good 🤞😉.

Ik ben mooi rond de paaltjes gegaan, de beschermer is gesneuveld bij het neerklappen van het paaltje op de punt van de ski.

Morzel op 9 jan 2019 12:31

Goed bezig!

Glide on!

@GiGi: in onderstaand filmpje zie je heel mooi dat slalomski’s behoorlijke tikken kunnen krijgen van paaltjes zonder er tegenaan te skiën 😱.

https://youtu.be/4nMGOMUHndY

(En ik beeld me voor het gemak even in dat ik bijna even goed palen kan rammen 😛🤟😂🤣)

Ik heb overigens die dingen ondertussen besteld via D’store (die Elan in het assortiment hebben zitten), die gingen horen bij hun leverancier of ze die apart konden leveren. Online vind ik alleen maar Völkl en Head.

Plaats een reactie