Activiteit / uitje in Campitello (6 feb) ivm verjaardag vriendin

De eerste week van februari (2-9 feb) ben ik samen met mijn vriendin in Campitello di Fassa. Op 6 feb wordt ze 29 en dan wil ik iets leuks voor haar verjaardag doen. We hebben expliciet gekozen voor een wat rustigere locatie, maar toch zou ik die dag iets leuks willen doen (naast een cadeau dat ze krijgt). Het hoeft niet heel speciaals / duur te zijn, maar het zou leuk zijn als die dag wat anders wordt dan de andere 7 skidagen.

Hebben jullie tips? Denk aan de avond in een (openbare) spa / sauna doorbrengen, of de ochtend beginnen met ski at sunrise (https://www.fassa.com/EN/Events-Val-di-Fassa-TrentinoSkiSunr…), of wellicht avondrodelen (kon daar echter niets over vinden in Campitello). Alvast dank voor meedenken!

*bericht bewerkt door AMONIVES op 09 jan 2019 10:58

''Powder to the people''

Een ‘uitje’ met een pistenbully? Geen idee of ze dat daar ook doen maar op veel andere plaatsen wel.
Tochtje (sneeuwschoenen) met gids? Eventueel met (taxi-)sneeuwscooter?

*bericht bewerkt door bartvwg op 09 jan 2019 11:01

Bla, bla, bla.

@Amonives

ik weet alléén dat Campitello als dorp niets voorstelt, was 10 j geleden onze uitvalsbasis voor Val di Fassa.
Ik denk dat de wagen nemen en cruisen over plan de Gralba naar Wolkenstein met haar vele mogelijkheden meer kansen bied.

Born to run. B.S.

Paragliden? Geen idee of dat daar kan maar anders vast wel ergens in de buurt.

Dank voor alle reacties tot dusver, ik heb als opties:

''Powder to the people''

Ochtendskien met ontbijten op de berg zou ik een geweldig romantisch begin van een heerlijke verjaardag vinden! Klinkt toch fantastisch!

❄️

Paragliden ook geweldig, maar dan moet je geluk hebben met het weer.

❄️

Paragliden is inderdaad weerafhankelijk, maar wel echt fantastisch om te doen!
En anders zou ik de ontbijtoptie doen.

Plaats een reactie