Huwelijksaanzoek in Winterberg?

Dit onderwerp gaat over de bestemming Skiliftkarussell Winterberg

Hallo,

Omdat mijn vriendin en ik van skiën houden, wil ik haar graag ten huwelijk vragen in Winterberg.
Hiervoor zoek ik een afgelegen plekje in de bergen, met een mooi uitzicht en zonder andere mensen.

Kunnen jullie mij hierbij helpen? Alvast bedankt!

Misschien bij de bron van de ruhr aan de ruhrquelle in het bos ?

Bedankt. Weet je misschien ook een plek met uitzicht op de bergen?

Je zou een stukje kunnen gaan wandelen vanaf de Kahler Asten, de hoogste berg van het Sauerland. Die is, zoals de naam al zegt, kaal, dus je hebt uitzicht, maar ik betwijfel of je daar echt alleen kan zijn (als je in een weekend zou gaan…)

Succes met zoeken. :)

Echt alleen ben je er niet maar boven op de St georg schanze heb je wel een fantastisch uitzicht en dat is echt een mooie plek…

Born to Ride

Naar Oostenrijk rijden winterberg is altijd druk en zeker niet romantisch

Sorry ik kan je niet helpen, maar krijgen we in ieder geval het resultaat te horen??? (Zien?)

Als ik wit zie, dan gaat het bergafwaarts met me.
my subculture can kick your subcultures ass anytime 24/7

Als er sneeuw op de bomen ligt en de lucht blauw is ben ik erg gecharmeerd van het uitzicht boven op de nordhang. Daar is het ook nooit druk.

Dit dus:

https://cdn.wintersport.nl/forum/23/e85fdd403495fe1794dc7a4d...

*bericht bewerkt door Roy83 op 10 jan 2019 07:22

Wannabe Dolomietenkenner... || Carv gebruiker

Mooie Roy!

En Anoniem12345, zie het zo: hoe meer publiek hoe stoerder… :p

Succes met je keuze en we duimen voor je dat er “ja” gezegd wordt… ;)

hoe meer publiek hoe stoerder… :p

Harm op 10 jan 2019 07:32

En meer druk om Nee te zeggen :)

Iemand op een romantische plek ten huwelijk vragen doe je niet in Winterberg. Daarvoor zijn veel betere locaties te vinden in de regio. Ik stel de Bruchhauser Steine voor. In de winter ben je daarboven vrijwel alleen.

@Nuet: De Kahler Asten is de derde hoogste berg, de Langenberg tussen Niedersfeld en Willingen is de hoogste berg van het Rothaargebergte en Sauerland.

Iemand op een romantische plek ten huwelijk vragen doe je niet in Winterberg. Daarvoor zijn veel betere locaties te vinden in de regio. Ik stel de Bruchhauser Steine voor. In de winter ben je daarboven vrijwel alleen.

@Nuet: De Kahler Asten is de derde hoogste berg, de Langenberg tussen Niedersfeld en Willingen is de hoogste berg van het Rothaargebergte en Sauerland.

Frans op 10 jan 2019 14:25

Ahh my bad, goed om te weten!

Wil je het helemaal af hebben, logeer dan in het Waldhaus Ohlenbach. Best place ever. Genoeg romantische plekken daar.

Niet het Sauerland, maar wel bergachtig en met sneeuw ook zeer mooi. Nagenoeg netzolang rijden het Ahrtal.
Winterberg zelf zou ik zo geen echt mooie en rustige uitzichten weten.

Bedankt allemaal voor jullie reactie. Dan denk ik dat het beter is dat ik op zoek ga naar een ander skigebied.

Kunnen jullie me helpen, wat zijn iets rustige, ruimere skigebieden waar dit misschien wel mogelijk zou zijn? Liefst rond de 600 km van Vlaanderen verwijderd.

Ik laat zeker weten of/hoe het gelukt is :D

De Bruchhauser steine is vlak bij het skigebied van Willingen. Dus dat zou goed te combineren zijn.

Born to Ride

Vogezen een idee?
Meer berg 😉

Disturbing the peace since 1975

Verderop bij Hotel Astenrose is een mooi gebied, tegelijkertijd ook een leuk hotel, we hadden daar de suite met 2 etages (omdat alles rondom Winterberg geboekt was), leuk voor na het aanzoek ;-)

Mss rijden tot in Vorarlberg en ergens in Schoppernau verblijven.
Echt nog authentiek oostenrijks zoals het moet zijn :).
Klein rustig skigebied “Diedamskopf” met nog opties om naar het grote Ski Arlberg te rijden (Warth-Schrocken).

Feldberg Duitsland een optie?
Bij Gasthause Behabuhl kunnen ze je zeker verder helpen (wordt gerund door 2 Nederlanders).
Succes!!

De Bruchhauser steine is vlak bij het skigebied van Willingen. Dus dat zou goed te combineren zijn.

Matthias123 op 11 jan 2019 07:13

Is geen skigebied. Daar vroeg de topicstarter naar. 😉

Plaats een reactie