Snowworld tickets 6x

In mijn enthousiasme heb ik bij de laatste HEMA-actie (tweede Snowworld-kaartje gratis) 4x tickets gekocht.
Nu heb ik er tot op heden slechts één van de vier gebruikt, dus ik heb er nog drie in de aanbieding.

Het betreft dus drie e-tickets waarbij het tweede kaartje gratis is, dus in totaal 6x tickets voor Snowworld Zoetermeer of Landgraaf.
Maximaal 4 uur, exclusief materiaal en geldig op iedere dag.
Vraagprijs: € 119,85

Wie maakt me los?

*bericht bewerkt door Thomas6 op 10 jan 2019 12:39

It's all about believing!

Goede morgen Thomas,

Jammer dat je er “iets” teveel hebt gekocht. Natuurlijk zijn die kaartjes door te verkopen, maar je vraagt dezelfde prijs als dat ze hebben gekost? Lijkt me handiger om ze dan met IDEAL bij de HEMA te kopen?

Of zie ik iets over het hoofd? Ik zou zeggen haalt iets van de prijs af zodat leden hier ook iets aan je aanbieding hebben ;)

Hoi Niels,

Inderdaad “iets” teveel gekocht ;-) nou ja, het risico bestaat dat ik ze niet ga gebruiken dus wil ze wel graag kwijt.
Het kan inderdaad handiger zijn om ze met iDeal bij de HEMA te kopen, maar het werkt natuurlijk twee kanten op:

  1. De vraagprijs is nog steeds een “vraagprijs” (met andere woorden, geen vaste prijs).
  2. Leden kunnen elkaar zo onderling ook een plezier doen (ik ben van de tickets af, en de koper heeft zes(!) tickets voor minder dan twee tientjes per ticket).

Thanks voor je reactie! En een bod doen mag altijd, eventueel per pm ;-)

It's all about believing!

Tot wanneer zijn de kaartjes geldig ?

Tot en met 31 maart

It's all about believing!

heb je nog een kaartje over?

Hallo
Heb je nog kaartjes over? Ik wil ze graag overkopen.

Ik heb nog steeds drie kaarten over, voor 6 personen dus in totaal.

It's all about believing!

Misschien moet je korting geven. Ze zijn nog gewoon te koop bij de Hema.

@Thomas6 heb u een Pb gestuurd

don't count the days, make the days count !

Zijn inmiddels niet meer te koop bij de HEMA. Ik wil wel één (in totaal dus entree voor 2 pers.) van je overnemen? Of kan losse verkoop niet?

Die tickets zijn toch tot september geldig ?

Nee, tot 31 maart volgens mij. Idd nu uitverkocht, volgens de site.

Nee, tot 31 maart volgens mij. Idd nu uitverkocht, volgens de site.

DrPhil op 28 jan 2019 18:31

Als het de actie 1+1 voor 39, 95 . Dan 27 september.
https://tickets.hema.nl/ticket/832/snowworld-1-1-persoon-gra…

Ik zie het. Dan hebben ze het verlengd. De kaarten die ik had waren tot 31 maart.
Dan ben ik wel benieuwd welke kaarten TS heeft.

https://cdn.wintersport.nl/forum/23/bc02c3527399ac726ff8dfd5...

Ik zie het. Dan hebben ze het verlengd. De kaarten die ik had waren tot 31 maart.
Dan ben ik wel benieuwd welke kaarten TS heeft.

DrPhil op 28 jan 2019 18:45

Oh echt . Ik heb heb ze vorige week gekocht . Maar ik dacht dat er altijd september heeft gestaan .
Raar als ze in eens voorwaarden hebben veranderd.
Misschien Hema Bellen .

*bericht bewerkt door miepmiep op 28 jan 2019 18:49

Tot en met 31 maart

Thomas6 op 10 jan 2019 14:04

Al beantwoord dus
@miepmiep

Volgens mij zijn er twee acties geweest, herinner ik me nu. De eerste tot 31 maart. De tweede kennelijk dus tot september.

Maar vorige week waren ze dus idd nog gewoon te koop. Toen ik keek ook nog. Nu dus kennelijk uitverkocht.

*bericht bewerkt door DrPhil op 28 jan 2019 18:56

Maar vorige week waren ze dus idd nog gewoon te koop. Toen ik keek ook nog. Nu dus kennelijk uitverkocht.

DrPhil op 28 jan 2019 18:52

Vlak nadat ik had gekocht waren ze uitverkocht ( halverwege vorige week ) . Dus had nog gelukkig . Had er liefst nog 2 bij gewild . Maar ja vorig jaar hadden ze zelf ook nog mooie aanbieding in de zomer.

Ah, dan zal ik verkeerd hebben gekeken.
Nu heeft TS dus geluk.

Overigens zie ik nu dat het ticket niet mag worden doorverkocht 😉

Overigens zie ik nu dat het ticket niet mag worden doorverkocht 😉

DrPhil op 28 jan 2019 19:03

Staan ze op naam ? Ben benieuwd of ze dat controleren . En anders heb je ze kado gekregen , toch 😀

Niet op naam, en ook verder niet gecontroleerd.

Er zijn inderdaad (minstens) twee acties geweest, die in het najaar van 2018 en de actie die gisteren is afgelopen. Ik heb kaarten gekocht tijdens de actie in het najaar van 2018, vandaar dat de kaarten geldig zijn t/m 31 maart.

En nu wordt het even interessant… het verhaal zit namelijk zo: ik heb destijds vier tickets gekocht, en die toegestuurd gekregen in één PDF. Ik heb echter één van de vier tickets zelf gebruikt, maar ik weet niet meer welke. Ja, ik weet het, niet handig, maar het is helaas op het moment zo. Vandaar dat ik ze niet los kan/wil verkopen, straks staat er een mede-Wintersporter bij SnowWorld met een ticket dat al eens is gebruikt. Mocht iemand hier een goede oplossing voor weten, hoor ik het graag want ik zie hem nog niet helaas.

Tickets zijn nog beschikbaar, dank allen voor het meedenken!

It's all about believing!

Zouden ze bij Snowworld niet kunnen nakijken? Die code moet nl geblokkeerd staan. Email sturen? Stuur je de pdf mee.

Goed idee! Dat ik daar zelf niet op ben gekomen… ik ga morgenvroeg direct SnowWorld even bellen!

It's all about believing!

Heb net SnowWorld gebeld, maar zij geven aan dat ze niet in het systeem kunnen zien welk ticket al gebruikt is. Ze verwijzen vrij resoluut naar HEMA, dus ik heb mijn vraag nu bij hen neergelegd. Ik wacht nog op hun reactie, maar ik houd jullie op de hoogte zodra er meer bekend is.

It's all about believing!

Als de tickets bij Snowworld zijn gescand dan lijkt het me heel sterk dat de HEMA kan zien welke wel/niet zijn gebruikt… Maar ik hoop dat ik ongelijk heb.

En ja hoor, de reactie die ik al verwachtte: HEMA kan inderdaad niet zien welk ticket gebruikt is, ze verwijzen me naar SnowWorld. Ik heb hem nogmaals bij SnowWorld neergelegd, nu per mail. Hopelijk begrijpen ze nu waar het om gaat, hun klantenservice laat tot nu toe behoorlijk te wensen over…

Reactie SnowWorld: ze kunnen het in het systeem niet checken, bij het invoeren van een barcode wordt het ticket direct ongeldig gemaakt. Helaas…

Ter info: ik krijg behoorlijk veel reacties via PM, dus het “wie het eerst komt, wie het eerst maalt”-principe blijft staan. Mocht er iemand zijn die de tickets per drie wil overnemen, hoor ik het graag!

*bericht bewerkt door Thomas6 op 29 jan 2019 15:15

It's all about believing!

Plaats een reactie