Reisadvies Westendorf

wat is het makkelijkst rijden naar westendorf vanaf Arnhem?
beetje rekening houden met files op evt vrijdag.
Twijfel tussen Nürnberg en Stuttgart
en voor overnachting, is dit beste op de dag zelf te boeken of vooraf.
ga namelijk volgende week 18 of 19 januari afhankelijk tot hoe laat mijn werk duurt.

null

*bericht bewerkt door MattR1983 op 10 jan 2019 14:39

Hier in hetzelfde schuitje.
Ben van plan om volgende week vrijdagavond te gaan rijden en zaterdagochtend aan te komen.
Ik open tegen die tijd google maps en rij de route die het snelst is.

*bericht bewerkt door Vosjje op 10 jan 2019 15:27

Het kan altijd korter, mand.

Of welk tijdstip ga je rijden? S’avonds-s’nachts? Overdag?

Bla, bla, bla.

Je rijdt buiten de schoolvakanties dus extreme drukte zal meevallen maar het staat of valt met het weer onderweg en evt ongelukken die kunnen gebeuren maar dat zie je ter plekke pas.
Via de 3 heb je veel 3-baans wegen tegenwoordig en de meeste wegwerkzaamheden zijn wel klaar op een paar na. Via de 61 is over het algemeen ook goed te doen maar meer 2-baans wegen. Wij zijn zelf 21 dec naar Oostenrijk heen gereden via de 61 en de terugweg op 29 december via de 3. Google maps is je beste vriend denk ik…

Veel wintersport plezier!

Ik stel voor dat jullie via Stuttgart rijden, dan heb ik meer plaats via Nürnberg ;-)

Wij rijden zowiezo via Nürnberg daar wij blijven overnachten in Kinding (omgeving Ingolstadt). Doen het al jaren via deze weg op onze shortski, zeker in deze periode valt dit zeer goed mee en hebben we altijd goed kunnen doorrijden. Al bij al denk ik dat het niet veel uitmaakt, wij hebben geen keuze omwille van de overnachting, maar in jullie geval zou ik google maps laten kiezen (of beter Waze, dan heb je ineens de flitsers ;-)

better to be off piste, then to be pisted off

Ik rijd eigenlijk altijd volgens de route zoals je afbeelding.
Altijd buiten vakanties om en nooit noemenswaardige vertraging gehad.

Plaats een reactie