Kleding

Heel erg bedankt voor alle reacties, hier kunnen we zeker iets mee!
Het verwarrende is dus voornamelijk de online winkels die de kleding door elkaar zetten (base layers bij midlayers en andersom) dus dan krijg je de vraag wat is wat nu en wat is nu daadwerkelijk het verschil, maar dat is inmiddels meer dan duidelijk!
Ik ga zeker jullie tips toepassen (3 lagen systeem, soorten textiel etc)
En wat gezegd wordt klopt zeker, lagen kun je altijd nog uit doen als ze te warm blijken in de loop van de dag.
Zelf heb ik nog vrij ‘low budget’ spul van de decathlon (jas, broek beide gevoerd , ski pullies) en een tenson thermoset. Maar die gaan we zeker uibreiden met wat nieuwe dingen, katoen zal ik zeker vermijden ;)

ik heb het in het algemeen heel snel warm, dus tijdens wintersport heb ik een lange mouw base ondershirt aan met een t-shirt erover heen en een gevoerde jas, onder aan heb ik maar een gevoerde skibroek aan, doe ik meer aan zweet ik me kapot…

Hihi, @Gaston, lees even het topic “Steungroepje Blessure” en je snapt waarom ik niet zo hard ski, maar wel heel hard werk. Desondanks zweet ik nog steeds maar weinig. En ook voor mijn blessure droeg ik maar drie laagjes, waarvan 2 van katoen :)

Uitrusten doen we thuis wel!

Weet niet of topicstarter M.deJong m/v is; maar vergeet niet het materiaal van een goede sportbeha! Ik heb deze ook van een combinatie merino/synthetisch zodat er voldoende steun is, maar die ook droog blijft.

❄️

Plaats een reactie