oosteuropeanen

Dit onderwerp gaat over de bestemming Zillertal 3000

wij gaan voor het eerst, na jaren in Nauders te zijn geweest, 8 maart 2008 naarMayerhofen, is het waar dat er veel Russen komen, wij hebben n.l niet zulke fijne ervaringen met russen in de zomervakantie.

Ik heb er nog niet vaak een gezien. Wel kwam eens het Bulgaarse meisjesskiteam voorbij zeilen. Maar daar heb je gegarandeerd geen last van; die hou je namelijk toch niet bij.

Als je naar Mayrhofen gaat heb je sowieso veel plezier daar, ach, en mij waren de Ossies nog niet opgevallen , maar ik ben een erg actieve skier , lukt er erg goed. Vervolgens heb je bij de EISBAR of Nickey’s Alm geen idee of er bij die Slagers Russn zijn .

ik weet het niet, maar mij is wel opgevallen dat op veel etalages reclame in cyrillisch schrift (russisch) staat. Dat zou kunnen duiden op veel russen… of is het de ambitie van Mayrhofen om de oligarchen aan te trekken ;-)?

Afgelopen januari daar geweest, viel op dat er veel Polen waren.
Gewoon rustige lui hoor, wel ver-schrikkelijk-decadent (voor een gemiddelde oostblokker dan…) maar verder absoluut geen last van gehad.

k

Mayrhofen is erg geliefd bij Oostblokkers, met name Russen. Op de Ahorn zijn zelfs borden in het cyrillisch schrift geschreven!

Vorig jaar in Strass verbleven. Inderdaad aardig wat russen. Decadent en uit de hoogte maar qua niveau op ons level, alleen is dat voor hun de top! Wij Hollanders denken dan al gauw: Doe maar gewoon, jullie zijn al gek genoeg! Op de pistes heb je er niet zo’n heel veel last van! Ons hotel had geen bufut dus over AI Turkije praktijken kan ik niets zinnigs zeggen! Ik denk dat je gewoon vooral veel plezier moet gaan maken en dat komt in Mayrhofen wel goed!!!

we moeten ook niet a la Wilders alles over een kam scheren,
er zullen best irritante personen uit het oostblok zijn , maar ook niet…
een hooligan zegt nog niet alles over alle voetballiefhebbers

Plaats een reactie