Mede skiers gezocht

Begin maart (09-03-2019) ga ik met mijn vriendin, haar zus en vriend naar Les Sybelles, in het dorpje St Sorlin D’arves. Mijn vriendin gaat voor haar tweede keer en onze zwager ook. Dus zij gaan lessen volgen.

Ik daarentegen ski nu zo’n 15 jaar… Dus ik ga in het begin van de week vooral alleen wat skien en hopelijk midden/einde van de week met hun samen.

Maar voor die eerste paar dagen (Zondag 10-03, maandag 11-03, dinsdag 12-03) zoek ik iemand (of meerdere mensen) om samen mee te gaan skien. Ik ski lekker door, kan alle pistes aan en hou altijd wel van een biertje bij de lunch ;)!

Waarom ga je niet gewoon zelf lessen?

Dan leer je vanzelf mensen kennen van jouw niveau waarmee je buiten de lessen ook op stap kan.
Bovendien hebben de leraars daar doorgaans goeie tips over wat je de beste condities kan vinden.

En last nu not least kan je nog altijd je techniek verbeteren.

Waarom ga je niet gewoon zelf lessen?

Dan leer je vanzelf mensen kennen van jouw niveau waarmee je buiten de lessen ook op stap kan.
Bovendien hebben de leraars daar doorgaans goeie tips over wat je de beste condities kan vinden.

En last nu not least kan je nog altijd je techniek verbeteren.

Morzel op 12 jan 2019 17:51

Ik ga ook vaak alleen en ik kan je verhaal geheel beamen. Ik wilde naar Lech en helaas kan de officiële ski school voor volwassenen met een klein beetje nivo -lees oefenweide ontgroeid- alleen privé les aanbieden. Dus werd het westendorf net zo mondain 😂

Vaak knuffel ik de berg onvrijwillig....

Plaats een reactie