ABS vario lawine airbag zeer complete set te huur

Ik verhuur mijn ABS rugzak met 3-eenheid.

https://link.marktplaats.nl/m1363924415

Huurprijs; €75,- per week. (Starttarief €15,- en €10,- dagprijs). Een complete week is ophalen op vrijdag en retour op uiterlijk maandag. Ga je langer dan een week, dan kunnen we daar een speciale prijs voor afspreken.

Wil je alleen de ABS airbag maat L, dan vraag ik hier €50,- per week voor. Wil je alleen de pieper (Mammut Element Barryvox), schep en sonde (ook van Mammut), dan vraag ik hier €35,- per week voor. Kortere periodes in overleg.

Bij deze complete set zitten twee oprits rugzakken van Evoc en een helmnet. Een 8 liter en een 25 liter rugzak.

De set kan opgehaald worden in De Meern, bij Utrecht. Je krijgt een uitleg en bij de pieper batterijen.

De set is zo goed als nieuw en ga er vanuit dat mede off piste liefhebbers hier ook zo mee om gaan als ik zelf.

Deze airbag en pieper zijn erg duur in aanschaf, vandaar de hoge borg (500,- bij een complete set, €300,- bij enkel de rugzak en €200,- bij enkel de pieper, sonde en schep) en een kopie van je legitimatie. Na je trip krijg je deze na inlevering van de spullen gelijk weer terug.

Tot slot, bij trekken van de airbag moet de gas cartridge vervangen worden dit kost €45,- als ik het moet regelen. Doe je het zelf, dan kost dit +/- €35,-. Uiteraard wel met bon retour als je deze zelf vervangt.

*bericht bewerkt door Balboa op 13 jan 2019 17:40

Complete set verhuurd van;

  • 25-1 t/m 2-2-19

Drie eenheid verhuurd van;

  • 13-3 t/m 18-3

Plaats een reactie