20-27 januari skiën: waar? Is frankrijk een optie?

Volgende week wil ik met een vriend gaan pisteskiën (evt offpiste, maar is meer bonus dan hoofddoel). Ik wil woensdag of donderdag gaan boeken. Zaterdagavond rijden, zondag aankomen. En dan voor een week. Dus 20-27 januari.

Er is natuurlijk idioot veel sneeuw in Oostenrijk. Vorige week was ik nog in Kaprun. En elk willekeurig skigebied i nOostenrijk heeft nu voldoende sneeuw. Alleen even rekening houden met of 't niet gesloten kan worden.

Maar ik vroeg mij af of Frankrijk ook nog een optie zou zijn? Meestal is accommodatie&pas daar namelijk een stuk goedkoper. Hebben jullie tips?

In Frankrijk valt nu sneeuw geloof ik. En de komende dagen nog wat meer als ik de voorspellingen mag geloven…

null

Beetje rondgekeken, Valfrejus is erg in de aanbieding. Met eskimopas iets van €170 voor week + pas :). Indien erg sneeuw is wel leuk om eens zoiets te doen en dan de bijbehorende gebiedjes ook verkennen.

I am going to Méribel on the 20th for a ski test. I checked out the conditions with local friends. Should be quite OK even though if there won’t be a LOT of snow.

Herve P. Gearscore.nl | Proskilab.co.uk

Plaats een reactie