Privé skiles kinderen Winterberg

Dit onderwerp gaat over de bestemming Skiliftkarussell Winterberg

Hallo,

Heeft iemand tips voor een goede skischool in Winterberg waar je privé les kan boeken voor kinderen met een Nederlandstalige instructeur? Naast de les zelf is het belangrijk om makkelijk in de buurt te kunnen parkeren en aansluiting te hebben op het skigebied voor de anderen die geen skiles nemen.

Ik heb al veel gegoogeld maar ik geraak er niet wijzer uit. Der Brabander kom ik regelmatig tegen maar daar zou het moeilijk parkeren zijn in het weekend en kan je geen privé les op voorhand boeken.

Alle ervaringen/tips/adviezen zijn welkom!

Groetjes, Ine

skischool Semmler is ons destijds goed bevallen… Zit bij de Schneewitchen hut… Dochter en vrouw hebben daar les gehad.

wij parkeren altijd bij de poppenberg daar zit ook een skischool mijn neef heeft daar les gegeven zal eens vragen of daar bij de skischool nog Nederlandse leraren zitten

Wij hebben de afgelopen twee jaar goede ervaringen met de Neue Skischule. Die zit vlak naast een parking, bij een skiverhuur, liftpasverkoop, restaurant en naar mijn mening aan de beste beginners piste van winterberg.

Voor wanneer is het ?

Plaats een reactie