Skipartner(s) gezocht voor midden of eind februari Val Di sol

Hey mijn naam is Ben, ik zoek een skipartner(s) voor midden of eind februari voor 7-8 dagen incl. reistijd. Ik regel het vervoer, en dit zijn kosten voor mij.
Deze keer is Val di Sol (Italië) de bestemming. Het is een divers skigebied, hoge of lage en moeilijke of gemakkelijke pistes.

Even over mezelf: Ik ben zeer sportief heb heb zowat alle sporten al gedaan van paarijden tot korfbal en judo tot muurklimmen.
Op het moment geef ik personal training vnl. functional movement en core stability. Als je op tijd reageert kunnen we eventueel samen nog wat trainen ^^.

Qua persoonlijkheid: ben ik een timide persoon, competetief aangelegd en heel eerlijk t.o.v andere mensen.

Groetjes Ben

Kan het eventueel wat vroeger?

Huub

Hoi Ben ,

Mijn naam is Cors , sportief , 55 jaar - 20 jaren snowboard ervaring en doe aan paragliden en heb interesse om met je mee te gaan . liefst begin februari of eerder maar laat maar weten ?

In weerwil van wat ik eerder berichtte, schikken de data me wel. Met Cors had ik kort per telefoon kennisgemaakt. Is Ben boarder of skiër? Vervoer per auto? Verblijf in appartement, zelfverzorgend? Après-ski?

Graag overleg: 0302934671

Huub

Ik wil heel graag skieen! Alleen dacht ik zelf aan 4/5 dagen. Dit zou vanaf 9 feb al kunnen . Ben tot 15 de vrij dus daar ergens tussenin zou ook top zijn.

Wat mij betreft zou het minstens een hele week moeten zijn. Voor 5 dagen vind ik ik 2000 km rijden te ver.

Is Ben overigens nog steeds in charge?

Huub

Plaats een reactie