Te Koop: Salomon XPro 120 maar 28.5

Zeer sportieve en stijve skischoen die goed skiet op zowel gladde als opgeskiede pistes.
Ik verkoop ze omdat deze mij niet goed passen sinds ik een zooltje met hogere boog nodig heb.

De conditie is zo goed als nieuw na 2 weken gebruik, licht krasjes aan de binnenkant van de schoenen. Aangeschaft in 2017.
Schoenen zijn volledig origineel, geen aanpassingen gedaan dmv warmte of anderszins.
Nieuwprijs was net als het huidige model €450,- dus graag alleen een serieus bod.
Wordt geleverd met originele zooltjes en draagtas.

null

null

null

De binnenliner is toch wel in de oven gegaan neem ik aan? Of zijn ze online gekocht?

Vaak knuffel ik de berg onvrijwillig....

Zeer sportieve en stijve skischoen die goed skiet op zowel gladde als opgeskiede pistes.

GarrySollis op 19 jan 2019 10:08

Jij gebruikt ze zonder ski’s er onder? 😂

When life gets too complicated.... SKI

Waarom niet even langs de bootfitter?

Vaak knuffel ik de berg onvrijwillig....

Waarom niet even langs de bootfitter?

kjiratsiekoedel op 19 jan 2019 11:45

Omdat de schaal niet ver genoeg opgerekt kan worden boven de wreef zodat niet mijn gehele voet afgeklemd wordt en ik binnen 10 minuten mijn voeten niet meer voel :-/

Ps het huidige model is €289.-
http://www.ekosport.nl/salomon-x-pro-120-black-blue-orange-1…

MountainHugger op 19 jan 2019 13:22

Maar daar kan je niet passen en in winkels waar dat wel kan betaal je gewoonweg meer. Maar koop gerust ongezien en zonder passen een paar schoenen en wellicht hoef je niet meer dan 5 pogingen te wagen en elke keer een bestelling te retourneren met bijbehorende portokosten ;-)

De binnenliner is toch wel in de oven gegaan neem ik aan? Of zijn ze online gekocht?

MountainHugger op 19 jan 2019 10:30

Ook de binnenliner is NIET verwarmd, omdat dat tijdens het passen niet nodig bleek. Om de schoen voor mij passend te maken moet de schaal aangepast worden op een plek waar dat NIET met warmte kan, maar in de schaal gesneden moet worden met verminderde stijfheid tot gevolg.

*bericht bewerkt door GarrySollis op 19 jan 2019 15:34

Plaats een reactie