Gezocht: Goed (luxe) familiehotel (bijna) aan de piste

https://www.posthotel.at/en

Prachtig hotel. Vroeger enkele jaren verbleven in zomer en winter.
De Porsche van de hotelier mag je gratis lenen. :)

FréDB op 22 jan 2019 17:45

Wat kost dat nou, per jaar?

Adults only: leuk familiehotel😀

Wow, had ik even over het hoofd gezien.
Straf wel. Vroeger zo gastvrij naar kinderen en families toe… :/

Schlosshotel fiss is super maar zal je nooit aan 3000 euro per week krijgen. Daar rechtover is Laurentius kinderhotel een stuk goedkoper vermoed ik.
Hotel baer is serfaus ligt te ver van de piste en ook duurder dan 3000 schat ik
Kaisershof in ellmau lijkt me goed maar misschien ook te duur. Sporthotel wagrain is een goede optie.

koenbali op 22 jan 2019 12:45

Dat Laurentius een stuk goedkoper is vermoedt je verkeerd. Wij zijn er de afgelopen jaren geweest en in het laagseizoen betaalden we al meer dan budget van TO. Het is wel een fantastisch hotel voor kinderen met een prachtig zwemparadijs met panoramabad, mooie speelruimte en inclusief kinderopvang ( dat maakt t zo duur).

Ok bedankt voor de info. Ik was er inderdaad zelf nog niet geweest maar gezien het 4* was tov 5* voor Schlosshotel dacht ik dat het goedkoper zou zijn. Zij gaan wel maar met 1 kind van 2 jaar. Is sowieso goedkoper dan ik met mijn 3 kids

Sporthotel Wagrain

Lisa. op 20 jan 2019 13:43

Inderdaad, volledig mee akkoord.

Kijk ook eens naar Dachsteinkonig hotel in gosau. Qua accommodatie de absolute top ook voor kleine kids alleen eten wat minder

koenbali op 22 jan 2019 12:46

Schlosshotel fiss is super maar zal je nooit aan 3000 euro per week krijgen. Daar rechtover is Laurentius kinderhotel een stuk goedkoper vermoed ik.
Hotel baer is serfaus ligt te ver van de piste en ook duurder dan 3000 schat ik
Kaisershof in ellmau lijkt me goed maar misschien ook te duur. Sporthotel wagrain is een goede optie.

koenbali op 22 jan 2019 12:45

Bär in Serfaus ligt aan de blauwe piste, je skiet zo het hotel in. Naar de lift is het inderdaad een stukje lopen.

Ok bedankt voor de info. Ik was er inderdaad zelf nog niet geweest maar gezien het 4* was tov 5* voor Schlosshotel dacht ik dat het goedkoper zou zijn. Zij gaan wel maar met 1 kind van 2 jaar. Is sowieso goedkoper dan ik met mijn 3 kids

koenbali op 23 jan 2019 12:42

Laurentius is wel goedkoper dan Schloss zie ik, maar nog steeds boven budget van TO. vergelijkbaar met Baer in Serfaus.
Zeker met kinderen die te klein zijn om te gaan skien is zo’n kindehotel wel super. We hebben dit jaar weer geboekt, maar op een andere bestemming.

Hotel Königleiten is ook erg familievriendelijk met o.a. een eigen piste voor de kleintjes: https://www.hotelkoenigsleiten.nl/hotel/gezin-kinderen/…
Ik ben er eens in de zomer geweest en zag toen al dat de kinderen zich er prima vermaakten.

Beter één piste onder mijn ski's dan 10 op de webcam

Eindelijk geboekt!
Family Hotel Posta in Santa Cristina Val Gardena.

Het zal voor mij de eerste keer zijn dat ik naar Val Gardena ga rijden.
Welke route raden jullie mij aan aub?
Ik vertrek uit Brussel

edit: ik vertrek zaterdagavond rond 20u
is deze route te doen in 1 nacht met 1 bestuurder?

*bericht bewerkt door BaY op 29 jan 2019 22:58

Eindelijk geboekt!
Family Hotel Posta in Santa Cristina Val Gardena.

Het zal voor mij de eerste keer zijn dat ik naar Val Gardena ga rijden.
Welke route raden jullie mij aan aub?
Ik vertrek uit Brussel

edit: ik vertrek zaterdagavond rond 20u
is deze route te doen in 1 nacht met 1 bestuurder?

BaY op 29 jan 2019 22:49

Ik zou gewoon de kortste route rijden. Namen-Luxemburg- Stuttgart-Innsbruck-Val Gardena. A61 kan ook, maar in mijn opinie haal je die extra kilometers tegenwoordig amper in. 950km is zeker alleen te rijden, maar dit hangt vooral van jezelf en de rijomstandigheden af ;)
Veel plezier!

Plaats een reactie