Skilessen kids

Dit onderwerp gaat over de bestemming Filzmoos

Over paar weken gaan we -in de voorjaarsvakantie- met ons gezin naar Filzmoos. Onze kids zijn 9,7 en bijna 5 jaar oud. De oudste twee hebben vorig jaar voor het eerst geskied (in een ander gebied) en skiles gehad, de kleinste gaat dit jaar voor het eerst. Wij twijfelen nu over de skischool voor hen. Ik lees wel allerlei reviews, maar veel zijn er al van meerdere jaren geleden. Wat wij belangrijk vinden; niet te massaal, de ligging in het dorp (verwacht dichtbij elkaar), als het kan Nederlandstalig en gewoon betrokken en leuk voor kids. Wie heeft tips voor ons om de keuze gemakkelijker te maken voor ons? Alvast dank voor reactie!

Ik heb zelf geen ervaring met de skischolen in Filzmoos maar ik ken leraren van Schischule Filzmoos en die werken daar al vele jaren met veel plezier! Er werken daar meerdere Nederlandse enthousiaste skileraren.

Thank God summer is over!

Elke skischool heeft het beste voor met haar leerlingen. Ook al heeft een skischool goede recensies maar wanneer je in de voorjaarsvakntie gaat is het overal druk. Gevolg, volle skiklassen, dag 1 altijd hectiek met indelen van de groepen. Zou je niet druk maken om de taal barrière, kinderen snappen gauw iets en de leraar of lerares preken vaak dan wel een woordje Nederlands.

Waaromheeftnederlandgeenbergen:-)

Plaats een reactie