BCA BC Link te koop 2x

2 BCA BC LINK Porto’s voor offpiste skiën/boarden. 1 jaar oud. Te weinig gebruikt…slechts 4 dagen… Zonde van het materiaal. Nieuwstaat en doen het perfect. Eind 2017 gekocht voor $ 341,- wat € 295,- is. Doe een mooi bod en ze zijn voor jou. Uiteraard te bekijken of ik stuur je een foto.
Groet, Sander

*bericht bewerkt door SanderJ op 20 jan 2019 18:21

Heb je foto’s en specs en een kort overzicht can wat in de set zit? Ik heb interesse.

null
null
null

zoals je ziet weer netjes in de doos. De stekker is Amerikaans maar ik heb ze die 4 dagen een keer opgeladen via usb kabel. Werkt perfect.

Heb je foto’s en specs en een kort overzicht can wat in de set zit? Ik heb interesse.

GiGi op 20 jan 2019 18:30

Ehm, kun je mijn reactie zien? had het beter hier kunnen doen zie ik…haha…

Heb je foto’s en specs en een kort overzicht can wat in de set zit? Ik heb interesse.

GiGi op 20 jan 2019 18:30

null
null
null

Het is een communicatie systeem echt handig met een handset die je aan je backpack kunt vastmaken en zo makkelijk kunt praten. Zit een amerikaanse stekker bij met USB ingang dus ik heb ze die 2 keer opgeladen via mn computer en usb. werkt prefect. Groet Sander

Misschien iets om rekening mee te houden maar ik denk dat gebruik van deze Porto’s zonder vergunning waarschijnlijk niet is toegestaan in NL/EU. Zou dit even nakijken mocht je je aan de regels willen houden.
Dit ter info. Succes met de verkoop verder.

Übung macht den meister!!!

Hm… half wePowder skiet met die dingen.

Ik wil ze overigens gaan gebruiken als wedstrijdleiding bij zeilwedstrijden. Tijdens het skiën heb ik ze niet nodig.

Welke frequentie gebruiken ze?

Had je PB gestuurd maar aangezien dit niet de EU versie is gaat ie over.

Nog te koop ?

Is deze nog te koop?

Hm… half wePowder skiet met die dingen.

Ik wil ze overigens gaan gebruiken als wedstrijdleiding bij zeilwedstrijden. Tijdens het skiën heb ik ze niet nodig.

GiGi op 20 jan 2019 20:48

Totdat je Agentschap Telecom op bezoek krijgt… die controleren daadwerkelijk op het water en de boetes zijn (uit eigen ervaring) niet mals…

Aangezien je ze in de USA hebt gekocht is het verstandig om erbij te vermelden om welke variant het gaat. Er is namelijk ook een speciale variant voor de EU: https://backcountryaccess.com/product/two-way-radio-bc-link-…

When life gets too complicated.... SKI

En ze zijn niet alleen voor off piste, mijn familie/vrienden gebruiken ook portofoons op de piste. Heerlijk.
Maar inderdaad, radio frequenties zijn beperkt, en dus zijn er regels om dat een beetje in goede banen te leiden, helaas niet wereldwijd gestandaardiseerd.

Plaats een reactie