Taxi Delen Innsbruck => St Anton zaterdag 26 jan

Wie wil met ons 2-en een taxi delen van Inssbruck naar St Anton? Het gaat om aanstaande zaterdag, we vliegen met Transavia (V: 12:45, Aankomst: Innsbruck 14:20). Kosten zijn 150 voor 4personen dus het zou mooi zijn als er twee bijkomen! groeten, Eelco Troost

Helaas kom ik pas de 29e aan op Innsbruck, wanneer gaan jullie terug, toevallig zondag 3 februari?

nee helaas, wij gaan van zaterdag 26 jan tot zaterdag 2 februari

Eelco, je kan ook even kijken op Facebook Rit naar de sneeuw (http://www.facebook.com/groups/442141869314618)

Wij gaan zelf eind maart met meerdere personen maar helaas op verschillende tijden. Mochten er mensen gaan op maandag 25 maart (aankomst Innsbruck 18:05) of op woensdag 27 maart (aankomst 9:05 én 18:05), dan zouden we graag een taxi willen delen.

Mvrg,
Paul

*keep cool and relax...*

Hallo Paul, dank je voor de tip! ik ga direct even kijken!!

Wij vliegen al jaren op Innsbruck. Op zaterdagmorgen, de drukste dag van de week, staan er niet meer dan 15 bestelde taxichauffeurs te wachten, voor geheel Tirol, Zuid-Tirol en Vorarlberg.
Met andere woorden: de kans op het delen van taxi’s naar jouw bestemming op een maandag of dinsdag is dicht bij nihil lijkt me.

Nog iets anders mbt St.Anton: Net als vorig jaar is sinds afgelopen weekend nu ook weer het Steissbachtal afgesloten vanwege ‘gleitschneelawines’
Dit betekent ook dat alle grote off-piste routes afgesloten zijn (Schindlerkar, Mattun) Dit gaat hoogstwaarschijnlijk niet op korte termijn veranderen, mogelijk zelfs de rest van het seizoen niet. (net als vorig seizoen)
Mocht je nog kunnen veranderen van bestemming zou ik dat sterk overwegen, het gebied verliest veel van z’n aantrekkelijkheid hierdoor.

*bericht bewerkt door Wunderkammer op 21 jan 2019 21:06

Ha, geen taxi (delen) op maandag en dinsdag!? En de rest van de week wel? We hebben het hier toch niet over de de Noordkaap maar over de 3e luchthaven van Oostenrijk… Als daar geen taxi’s zijn ga ik wel klunen…

En dat van het Steissbachtal is idd. ruk maar is al jaren zo. Ben er ook niet blij mee maar gelukkig heeft Anton genoeg anders te bieden.

*keep cool and relax...*

Plaats een reactie