Zin om samen te skien in Silvretta Montafon tussen 28 januari en 1 feb ?

Hé hoi!

Na dat mijn vrienden om verschillende (slechte…) redenen dit jaar hebben afgehaakt heb ik besloten 5 dagen alleen te gaan skien in Silvretta Montafon van 28 januari t/m 1 februari. Omdat samen skien denk ik altijd wel leuker is dan alleen ben ik op zoek naar mensen die in die periode ook in Silvretta Montafon te vinden zijn en het leuk lijkt om een dag of wat samen op pad te gaan.
Zelf ben ik 27 en ben ik bezig met het eind van mijn studie geneeskunde. Ik ski al een flink aantal jaar, het liefst op rode pistes en het allerliefst in de poedersneeuw (meestal in de buurt van de piste). Als poedersneeuw er niet ligt word ik alsnog ook heel blij van brede (blauwe) carvepistes of uitdagende buckelpistes. Ik kan me makkelijk aanpassen.
Voor mij maakt het niet uit of je alleen/groep bent, man/vrouw, oud/jong, ik vind alles goed!

Ben je die dagen ook in Silvretta Montafon te vinden en lijkt het je ook leuk om samen op pad te gaan voor één of meerdere dagen, laat het weten!

Groet,
Olivier

p.s. mocht je op zondag 27 januari of vrijdag 1 februari nog opzoek zijn naar vervoer die kant op/terug naar Nederland, ik heb nog wat ruimte over. Ligt ook redelijk dicht bij Ischgl en Vorarlberg (St Anton, Lech, etc).

*bericht bewerkt door OlivierSX11 op 21 jan 2019 18:36

Plaats een reactie