Eenvoudigste rode pistes Kirchberg

Hallo,

Momenteel in Kirchberg.

Wonder boven wonder heb ik alle blauwe pistes gedaan! Vorig jaar ( na 3 jr) stond ik nog steeds te trillen aan elke afdaling.

Graag zou ik morgen een eerste rode piste willen proberen. Daarom graag een brede, niet te moeilijke. Heeft iemand ervaring met rode pistes in Kirchberg?

Bedankt!

Piste 19 en 24 zijn prima te doen. 25a is ook een mooie, mocht dat te steil zijn dan kun je op diverse punten overstappen op de blauwe 25 (dalafdaling naar Fleckalmbahn)

Succes!

Probeer nummer 32 Hiesleg eens. Mooie rode, ligt er vrijwel altijd goed bij, altijd vrij rustig, en niet al te moeilijk . Het ritje in de gelijknamige lift is altijd lekker rustig.

@DT85 Misschien wel handig om mee te lezen voor Fabiën 👍🏻

🎿🌨 Just go with the snoW 🌨🎿

Eens met piste nr. 32, deze is eigenlijk niet lastiger als sommige blauwe pistes en lekker rustig. Nr. 19 is iets lastiger, een echte rode piste. Doe die aan het eind van de ochtend voor optimale condities. Daarna zou ik 21 proberen: unieke piste, af en toe iets smaller en veel langer. Ook leuk zijn pistes 60 en 65 direct voorbij de 3s bahn. Veel plezier!

Probeer ook gewoon een de wat moeilijkere, daar leer je vaak het meest van. De beperking zit vaak alleen maar in je hoofd en als je die overwint dan kan je ineens veel meer.

@marklit
Ben ik van overtuigd! Wanneer ik een brede piste heb is er geen probleem. Wanneer de piste smaller en wat steil is kan ik nog onvoldoende afremmen, ook op blauw. We blijven oefenen. 👍👊

Volgende keer gewoon wat lessen nemen. Dan nemen ze je mee op alle pistes in Kirchberg en omgeving en weet ik zeker dat je het jaar erop wel van de rode afgaat!

Plaats een reactie