Snowboots/snowboard schoenen

Goedenavond

Wij gaan 2 februari op wintersport en ik ben bezig met wat dingen uit te zoeken,

Ik twijfel tussen 2 dingen, of ik koop snowboots, of ik koop snowboard schoenen. Wat is handig hierin? Kan ik snowboard schoenen gewoon de hele dag aanhouden en ook Savonds bijvoorbeeld oplopen tijdens het drinken/eten.

Of is het dan toch handiger om snowboots te kopen?

Een board huur ik waar we gaan snowboarden.

Snowboots zijn alleen praktisch als je door de sneeuw loopt. Als je stevige warme schoenen hebt voldoet dat ook.
Snowboard schoenen zijn wel echt enkel voor snowboarden. Ze zitten comfortabeler dan skischoenen, maar de hele dag erop lopen is niet aan te raden. Maar als je echt voor het allereerst gaat zou ik de snowboardschoenen ook nog even huren. Eerst maar eens kijken of het bevalt. Zo ja, dan is dat het eerste materiaal wat je koopt.

Snowboots? Die gevoerde laarzen met matige pasvorm? Zou ik nooit kopen. Bergschoenen lopen veel beter. Als je diepe sneeuw verwacht doe je er een paar gamaschen bij. Bij Decathlon hoeft t je de kop niet te kosten.

En softboots idd eerst een keer huren.

Ik draag altijd na het boarden. Goedkope snowboots. Kunnen mij voetjes lekker tot rust komen. Snowboard schoenen koop je alleen als je gaat boarden

From a galaxy far far away.............

Plaats een reactie