liefhebbers voor ShortSki 1-4 febr - 4dagen

Hallo,
ik wil graag 4 tal dagen gaan skien van 1-4 feb (dond 31/1 NM doorgaan, maand 4/2 terug) , plaats: afhankelijk van weerbericht maar voorkeur voor Oostenrijk.
Zoek nog naar 1 à 2 liefhebbers om mee te gaan M / V 45 - 60 j, ben zelf zeer sportieve Man van 55j. uit regio Kortrijk WVL (B)
Verblijf in betaalbaar Hotel of pension. Voor mij ligt accent op ganse dag kunnen skien, aprés eerdre in beperkte mate.
Ik kan rijden en zorgen voor Logement.
(Alternatief met shortski org en busreis ook OK voor mij)
Indien interesse laat mij spoedig weten aub, kunnen dan dit weekend verder afstemmen.
groeten
Geert

cfr PM

Glide on!

Klinkt goed.
Man 53, on en off piste.

Ziet er naar uit daar er veel sneeuw in Flaine gaat vallen:
https://www.sunweb.nl/wintersport/frankrijk/le-grand-massif/…

@indesneeuw: maar misshien ook weer te weinig zon hierdoor: https://www.wintersport.be/dorpen/flaine/weersverwachting…

weersverwachting voor het Salzburgerland / Kitzbuhel is in dat opzicht voorlopig iets beter (en er zal daar ook genoeg verse sneeuw in de loop van de week)

Voordeel van Flaine is wel dat je aanbieding inclusief busreis is
(de prijs op sunweb.be is duurder, via bizztravel.nl goedkopen, maar gezien de busreis vanuit verschillende startplaatsen zou moeten vertrekken moet dat toch via de sundio helpdesk geregeld moeten worden).
Ik zou opstapplaats Hasselt (B) of Lummen (B) moeten kunnen hebben.

(Man, 43 on piste)

Waar woon je @indesneeuw?

Glide on!

Woon in Nijmegen nederland, veelal stap ik in Maastricht op om zo kort mogelijk in de bus te zitten.

Nieuwe (onverwachtte) ontwikkeling: Mijn vriendin begint heel hard te twijfelen om mee te gaan.
Na dit weekend weet ik of ik met vriendin ga, of een ander gezeldschap.

Dat ging snel… vriendin gaat zomaar mee. Dus ik haak hier af.

(ski virus heeft haar nu ook flink te pakken, dit wordt onze 2e keer dit seizoen, ze begon al over 3e keer in maart :-)
Flaine was al volgeboekt.
Nu Chatel (bus, hotel all inclusive voor iets meer maar nog steeds goedkoop). Bus vertrekt bij vriendin voor de deur.

Oostenrijk is goed/beter plan, goede base, veel stabiel off piste poeder en waarschijnlijk meer zon.
Succes met vinden van reisgenoten.

*bericht bewerkt door indesneeuw op 25 jan 2019 18:29

@indesneeuw : veel plezier in Flaine

Glide on!

Gaan de plannen door?
Is er nog plaats?
Ik ben 54 jarige uit regio Leuven.

@Johan-R.
Ik ben ondertussen zelf afgehaakt voor deze trip omdat ik om maandagmorgen terug in België moest zijn.
Mogelijk is er morgenavond nog plaats op de bus naar Valmorel van skiworld (zit ik op).

Glide on!

Door omstandigheden ga ik niet meer komend weekend - mogelijks wel nog weekend van 8-11 febr (4d-vertrek dond NM)) indien weersvoorspellingen goed zijn. beslis komend weekend. Johan-R laat weten indien interesse aub
gr
Geert

@Vivace Ik heb ook nog snel geboekt. Ik stap op in Kontich. Tot straks 😊
@Geert50 Als er niets speciaal gebeurd zou ik best nog wel interesse hebben. Ik vertrek vanavond voor enkele dagen doch ben vanaf maandag terug bereikbaar. Mocht u prijs & plaats weten dan wil ik u maandag onverwijld antwoorden.

Genieten dit weekend.

heren dames is de ski vakantie nog door gegaan ik wil graag in maart nog even gaan wie heeft interesse

Gegaan en vanmorgen teruggekomen. Heerlijk 3 dagen geskied in de poeder op en naast de piste. Wil mogelijk nog wel keer in maart. Waarschijnlijk weer last minute

Beste skiërs,

Ik woon in Hasselt, en ik ben 44 jaar… ik hou van hetzelfde avontuur als jij !
Inpakken en wegwezen en gewoon 3 dagen alles eruit halen uit de short ski.
Als je zin hebt om op donderdag 07 februari te vertrekken (hele nacht rijden) -
3 dagen skiën op vrijdag 08 feb tot zo 10 feb laat het me dan weten.
De planning is om zondag omstreeks 17:00 uur terug naar België te rijden.
Groeten Koen tel: 0032-(0)495 30 09 54

Koen atomic

aan Johan-R => heb je een PB gestuurd met mogelijkheden voor komend weekend

aan KoenAtomic : heb wel interesse om eventueel maar 3 dagen te gaan - echter niet om ganse nacht te rijden - tot ten laatste middernacht. had je al plaats in gedachten ?

Plaats een reactie