XSPO.DE

Hey,

Ik wou even informerne of er iemand recente ervaring heft met deze site (XSPO.de) voor het aankopen van ski’s?

Mvg

Meerdere mensen. @GiGi raadt de site regelmatig aan.

Jep. Prima bedrijf.

Klopt is prima

Goede ervaringen mee.

Prima laatst nog ski’s besteld

Wel wat off-topic, maar je zou ook kunnen kijken op spomi.de. Die is voor zo ver ik even heb gekeken ietsje goedkoper als xspo.de en is ook gewoon goed. Afgelopen zondag een paar ski’s (Fischer F19) besteld, gisteren binnen. Op spomi.de waren ze €30 goedkoper.

*bericht bewerkt door luuk777w op 25 jan 2019 21:55

Wintersport, het beste wat er is.

Mijn ski’s ook bij xspo gekocht. Toevallig “op de route” richting de ski bestemming. Dus daar opgehaald. Geen mooie shop, maar ze doen alles online. Maar wel allemaal netjes en vriendelijk.

Goede ervaring zowel in NL als in AT bestelling laten leveren, in AT binnen 2 dagen. Ski’s plus bindingen goed gemonteerd en afgesteld.

Dienten Die Alte schule

Heb er op een zondag ski’s besteld en binnen paar uur vragen hoe ze afgemonteerd moesten worden. Op woensdag of donderdag al in huis. Top dus. Dit was jaar of 3 geleden.

Eerst skier, toen snowboarder en nu weer skier

Niets op aan te vullen. Heb er ook goede ervaringen mee!

''Powder to the people''

Vorig jaar een paar ski’s besteld waarbij bleek dat de “brake” van de binding kapot was. Foto gestuurd en 3 dagen later het nieuwe onderdeel ontvangen (met instructie) welke makkelijk zelf te vervangen was. Foutje kan altijd gebeuren en is ook goed opgelost door hun. Zou er zeker weer durven te bestellen, het contact was goed.

https://www.sport-conrad.com/ ook ski,s besteld gratis verzenden en met 3 dagen in huis!

ook een aanrader!

GZ

Hier ook goede ervaringen met deze site 👍🏻

Wel wat off-topic, maar je zou ook kunnen kijken op spomi.de. Die is voor zo ver ik even heb gekeken ietsje goedkoper als xspo.de en is ook gewoon goed. Afgelopen zondag een paar ski’s (Fischer F19) besteld, gisteren binnen. Op spomi.de waren ze €30 goedkoper.

luuk777w op 25 jan 2019 21:54

Maar wel van een seizoen eerder. Die van XSPO heeft een geupdate binding, en staat al wat minder lang in het schap ;) Maar is verder dezelfde ski.

Plaats een reactie