Graag nog een keer skiën in Serfaus maart

Hallo, net terug uit Serfaus, fantastische week gehad. Ben een zeer sportieve 63- jarige vrouw, maar was alleen!
Daarom 7 dagen skiles voor gevorderden gehad ( wil niet hele week alleen skiën)!
Wil in maart ( 16 mrt -24 mrt) nog een keer. Ga met vliegtuig en taxi, heerlijk!
Wie o wie gaat mee?

?

ik heb wel interesse. ga in de carnaval week eerst et mijn dochter.
Hoe is je naam

groet Joop

Mijn naam is Marga, wat is je niveau?
Groet

?

hoi Marga ik durf van mezelf te zeggen dat ik het aardig kan. ik heb het gevoel gekregen. zwart is geen probleem alleen bugel laat ik links liggen. en hoe is jou niveau?

Marga ik wil wel alleen ik kan maar 4 dagen,

O wat jammer! Dan zoek ik elders, bedankt voor je reactie!

?

Marga maar als je meer mensen vind is het een mogelijkheid om 4 dagen aan te sluiten?

Ja natuurlijk, maar is toch geen mens die reageert…😔

?

Ik klik de oproep aan want nieuwsgierig. Al jaren in dat ski gebied geweest. Ik lees het berichtje… 63 jarige…vliegtuig… taxi… Het zal toch niet?? Ik lees verder… zie je naam…

Paar jaar geleden na skitrip in Konigsleiten na taxirit aan de praat geraakt op airport. Alsof we elkaar al jaren kenden…Was zo gezellig dat diegene bijna haar vliegtuig mistte… Deze bijzondere ontmoeting is me altijd bij gebleven. Ben jij die Marga?

Nee, helaas! Was het maar waar! Groet!

?

Kun je alleen die week?

Nee, ik heb deze tijd gekozen omdat ik half januari daar ook was bij -18graden…
Dus wil ik es even proberen hoe het in maart daar is… heb alles al geboekt etcetera…dus waarschijnlijk alleen op reis weer…

?

Oh jammer, was leuk geweest als het wel zo was.

Dag Marga,
Zou graag meegaan maar kan dit seizoen niet langer dan 5 dagen weg. Misschien voor een volgende reis?
Ben 63, middelmatige skiër, sportief maar niet fanatiek. Mijn skimaatjes zijn inmiddels gestopt dus altijd op zoek.

Hallo daar, lijkt me een goed idee! Prima! Alleen is maar alleen!
Groet, Marga

https://cdn.wintersport.nl/forum/24/f92a9f2121f8a8343b94e9b2...

?

Hallo Willemijn,

Ik ga 16 t/m 23 mrt naar Serfaus!

?

Plaats een reactie