Help het is dringend!

Dit onderwerp gaat over de bestemming Sölden - Ötztal Arena

In de mist snowboarders de verkeerde kant op wijzen.

In de mist snowboarders de verkeerde kant op wijzen.

DrPhil op 5 feb 2019 13:51

Skiërs hoef je de vekeerde kant niet op te sturen, want skiërs gaan van zichzelf al de verkeerde kant op 😋

als mijn gedachten daar zijn, maar ik ben hier, waar ben ik dan?

In de mist snowboarders de verkeerde kant op wijzen.

DrPhil op 5 feb 2019 13:51

Skiërs hoef je de vekeerde kant niet op te sturen, want skiërs gaan van zichzelf al de verkeerde kant op 😋

Birdheart op 5 feb 2019 16:48

Ze wilde iets met snowboarden doen.

@Birdheart

Neen , wij gaan altijd bergaf, jullie snowboarders zie ik dikwijls omhoog vliegen.😉

En skiërs dragen wel de kledij in de juiste maat.😝😁

Born to run. B.S.

@Birdheart

Neen , wij gaan altijd bergaf, jullie snowboarders zie ik dikwijls omhoog vliegen.😉

En skiërs dragen wel de kledij in de juiste maat.😝😁

dan58 op 5 feb 2019 19:29

@dan58 zie anders vaak zat vrouwelijke skiërs die rond paraderen in de mooiste kleding. Maar die dan klagen dat het te koud is, niet lekker zit etc…

Dan heb ik toch liever kleding die iets te groot is dan te klein.

als mijn gedachten daar zijn, maar ik ben hier, waar ben ik dan?

@Birdheart

Neen , wij gaan altijd bergaf, jullie snowboarders zie ik dikwijls omhoog vliegen.😉

En skiërs dragen wel de kledij in de juiste maat.😝😁

dan58 op 5 feb 2019 19:29

@dan58 zie anders vaak zat vrouwelijke skiërs die rond paraderen in de mooiste kleding. Maar die dan klagen dat het te koud is, niet lekker zit etc…

Dan heb ik toch liever kleding die iets te groot is dan te klein.

Birdheart op 5 feb 2019 22:22

That sounds pretty gay @Birdheart 😉.

I can stick uphill ice, on my saucer...

@Shane vrouwelijke skiërs in mooie strakke wintersport kleding. Die meer bezig zijn met mooi zijn dan met functionaliteit van de kleding. En daar naar kijken en observeren, is gay???

Of bedoel je dat ik zelf liever iets te grote kleding draag dan te strakke kleding? Ik heb nu eenmaal niet graag dat er een belangrijk instrument van me kans loopt om in de verdrukking te raken

als mijn gedachten daar zijn, maar ik ben hier, waar ben ik dan?

Daar naar kijken (vrouwen in strakke kleding) en dat afkeuren…

I can stick uphill ice, on my saucer...

Ahh zo, nee keur het zeer zeker niet af. Van mij hoe meer hoe beter. In een mooi strak landschap nog wat puntjes op de i is alleen maar een bonus

Alleen moet er zelf niet aan denken om functionaliteit van kleding in te ruilen om er beter uit te zien. En daarbij hoe meer ik aan heb hoe beter het is voor anderen om naar te kijken 😝

als mijn gedachten daar zijn, maar ik ben hier, waar ben ik dan?

Zolang de puntjes maar niet hangen, om met Geert te spreken.

Bij ons praten ze niet van “puntjes” maar is de zegswijze " De konijntjes zitten met de neus tegen de draad"😉

Born to run. B.S.

Plaats een reactie