Gezelschap gezocht ergens in maart ski/snowboard

Okay. Nu kunnen we heel lang stilstaan bij het feit dat er geen communicatie heeft plaatsgevonden of degene die nog enigszins op wintersport willen kunnen even reageren in mijn oproep. That way kunnen we misschien toch nog op wintersport met een leuke groep.

*bericht bewerkt door SkRed op 20 feb 2019 20:54

Ik heb ook wel interesse in nog een weekje sneeuw. Dat zou dan gaan om 16-23 maart.

Ervaren skier, 41 jaar, midden nederland.

Zelfs in de WA groep kwam weinig respons, daarom hebben 2 personen, waaronder ik, besloten om gewoon te boeken. Wij zitten van 23 mrt tm 28 mrt in Solden en verblijven in een hotel op basis van L.O. en skipas voor nog geen 330 euro pp. Dineren doen we in het dorp. Mocht er iemand besluiten om ook die kant op te gaan, kunnen we mss nog een leuk groepje vormen om te skiën/boarden. Laat maar weten!

Zelfs in de WA groep kwam weinig respons, daarom hebben 2 personen, waaronder ik, besloten om gewoon te boeken. Wij zitten van 23 mrt tm 28 mrt in Solden en verblijven in een hotel op basis van L.O. en skipas voor nog geen 330 euro pp. Dineren doen we in het dorp. Mocht er iemand besluiten om ook die kant op te gaan, kunnen we mss nog een leuk groepje vormen om te skiën/boarden. Laat maar weten!

ROBG1965 op 20 feb 2019 21:59

En welk hotel zitten jullie dan? Zie op booking.com niet dat soort mooie prijzen. Wellicht sluit ik mij wel aan.

Zelfs in de WA groep kwam weinig respons, daarom hebben 2 personen, waaronder ik, besloten om gewoon te boeken. Wij zitten van 23 mrt tm 28 mrt in Solden en verblijven in een hotel op basis van L.O. en skipas voor nog geen 330 euro pp. Dineren doen we in het dorp. Mocht er iemand besluiten om ook die kant op te gaan, kunnen we mss nog een leuk groepje vormen om te skiën/boarden. Laat maar weten!

ROBG1965 op 20 feb 2019 21:59

En welk hotel zitten jullie dan? Zie op booking.com niet dat soort mooie prijzen. Wellicht sluit ik mij wel aan.

Guido1976 op 21 feb 2019 19:47

Pension Soldenkogel, idd via Sunweb geboekt. Met 2 personen, nog geen 330 pp. L.O., skipas

Niemand die van 9 of 10 maart tot 15 of 16 maart gaat??

Ronnie

Niemand die van 9 of 10 maart tot 15 of 16 maart gaat??

Ronnieke op 21 feb 2019 20:40

Zie mijn oproep.

Skred .

Ja had ik gezien. Maar ik ben niet zo ervaren. Toch bedankt

Ronnie

Ik zit meer te dubben om 23 maart te gaan en niet eerder, maar misschien is 16 maart ook nog een optie. Dit weekend zet ik alles even op rijtje.

Trouwens Rob G 330 euro voor LO en skipas in Solden is mooie prijs.
Enne hoe gaan jullie er naar toe??

Ik zit meer te dubben om 23 maart te gaan en niet eerder, maar misschien is 16 maart ook nog een optie. Dit weekend zet ik alles even op rijtje.

Trouwens Rob G 330 euro voor LO en skipas in Solden is mooie prijs.
Enne hoe gaan jullie er naar toe??

DoubleMG op 21 feb 2019 20:55

We rijden vrijdagavond met de auto er naar toe

Plaats een reactie