Na 45 jaar skiën, hoe moeilijk is dat nou eigenlijk: SNOWBOARDEN ?

Zo…! ik sta wel even paf van de vele opmerkingen en adviezen. heel erg leuk en ga deze zeker toepassen.
inmiddels al een speciale val-broek gekocht, ben ook wel zuinig om mijn lijf… daarnaast ook al goede kniebeschermers.
heb ook al een rugzak met een body protector, die draag ik al met het skiën. Helm uiteraard!
mijn vriendin heeft zo haar bedenkingen, en krijg ook geregeld de goed bedoelde opmerkingen te horen: zou je dat wel doen? denk je niet dat je daarvoor net IETS te oud bent…? pas je wel goed op? let je wel goed op jezelf…? Maar natuurlijk schatje !!!

volgende week of de week daarna ga in een proefles nemen op een indoorbaan, en even live voelen en proeven hoe dat is.
heb er zelf (gelukkig!) alle vertrouwen in en beschik over een gezonde dosis doorzettingsvermogen. we zijn bijna 2 weken op vakantie dus een paar dagen lekker met een board aan de gang is het mij wel waard. misschien is er ter plaatsen nog wel een plekje vrij om les te nemen, als je het dan toch nog moet leren dan ook maar direct goed. we gaan het zien en beleven !

iedereen alvast bedankt, en ik zal zeker mijn ervaringen delen hier…
MvG Hans

Neerslag maakt niet gelukkig, gelukkig maken ze sneeuw...

Mijn vader heeft met 60 nog snowboard lessen genomen om het te leren. Dus kan prima!

De ene 60 jarige is de andere niet ;-)

@Waah

da's waar ( ben pas 60 geworden en ben zeker de andere niet. 😁)

Born to run. B.S.

Plaats een reactie