Vervangen vizier Brunotti Haveo

Ik heb een Brunotti Haveo 3 / 4 en ben erg tevreden over deze helm; eigenlijk wil ik nooit meer iets anders :)

Alleen het vizier vind ik minder; zeker in omstandigheden met minder zicht heb ik er weinig aan, zeker als ik hem vergelijk met een goede bril/goggle.

Is er iemand die weet of je op de 1 of andere manier van deze helm het vizier kan vervangen? Ik kan er niets over vinden, maar gevoelsmatig moet het mogelijk zijn. Ik weet alleen niet of het systeem universeel is en ik toevallig ook andere vizieren kan gebruiken of dat ik hier aan overgeleverd ben en toch op termijn naar een andere helm moet, alleen voor het vizier…

Iemand bekend met hoe dit werkt?

Kleine kick…

Dit al geprobeerd:
info@brunottishop.com

U only live ones

Nee, omdat ik eigenlijk los van Brunotti wil zijn/komen.

Je bent verslaafd, begrijp ik?
De kans dat er een ander vizier op past, acht ik nul.

Whaha. Totaal niet verslaafd en inmiddels ook even een mailtje gestuurd (onder de noemer 'baat het niet dan…') maar ik heb me er nooit zo mee bezig gehouden (vandaar ook de aanschaf van deze helm zonder hier specifiek op te letten), maar dit vizier irriteert me echt vanwege dat het niet best is (als ik zeg dat ik voorheen skiede met een zonnebril of een Scapino skibril op) dus vandaar dat ik niet zo happig ben op weer Brunotti kopen…

Plaats een reactie