2ehands ski’s kopen

Hallo daar,

Ik heb een setje atomic redster doubledeck gs seizoen 2014/15 aangeboden gekregen voor €200. Ze zijn in goede staat. Is dit een reële prijs?

Alvast bedankt

Groetjes Hilbert

HvL

Je weet nooit wat ermee gebeurd is. Je kan misschien beter iets nieuws kopen in een Duitse webshop.Voor 100 Euro meer.
Weet je zeker dat de bindingen goed zijn
.En kan je weer 8 jaar vooruit.

Buiten dat je een vergelijkbare ski niet voor 100 euro meer in een Duitse webshop kunt vinden is er wat te zeggen voor nieuw. Echter als de ski in goede staat is, is de prijs netjes. Misschien valt er nog een €25 vanaf te praten om die vervolgens te investeren in het opnieuw laten testen/afstellen van de bindingen.

Testen/afstellen van bindingen kost een tientje en moet je sowieso af en toe laten doen als je knieën je lief zijn. Als belag goed is (geen gaten, een enkele streep niet zo'n punt) en de staalkanten niet weggeslepen een prima prijs voor ski's die nog jarenlang mee kunnen. Eens met @Bennie dus. Het zijn wel redelijk veeleisende ski's, daar zou ik eerder over nadenken e/o wat recensies over lezen.

*bericht bewerkt door Sndr op 10 feb 2019 22:27

In goede staat is het een prima setje. Ik heb ooit ook zo'n setje gekocht voor weinig. Ik gebruik deze met name indoor.

Ever tried the Thermo V20's? Good luck!

null

OK iets meer nieuw.

@Hooykaas: jouw plaatje gaat over de FIS plate ski zonder (race) bindingen 😛. Die bindingen doen nog eens 200 euro bij de prijs, en je wil met die dingen waarschijnlijk niet recreatief skiën.

TS heeft het over een andere ski. Of het een goeie prijs is hangt af van de staat van de ski's.

Plaats een reactie