Snowboard gezocht

Hoi Nicol,

Ok heb nog een Salomon board liggen met SP stepin bindingen liggen. Type board weet ik even niet uit mijn hoofd maar de lengte is 156 cm. Speels board wat makkelijk te rijden is. Geen rocker. Is door mij overgenomen na een demo weekend met Salomon. Is mijn reserve reserve board, mag weg voor 150 euro of een goed board.
mvg,

Sander

Hi Sander, bedankt voor het aanbod maar ik denk dat het wat te kort is voor min zoon? Hij is 188 lang en wil wat sneller, ik heb begrepen dat hij dan rond 161 moet hebben…

Hij is 188 lang en wil wat sneller, ik heb begrepen dat hij dan rond 161 moet hebben…

Nicol op 12 feb 2019 16:00

Van wie? Ik heb volgens mij duidelijk uitgelegd hoe het zit met de lengte…

my subculture can kick your subcultures ass anytime 24/7

Hij is 188 lang en wil wat sneller, ik heb begrepen dat hij dan rond 161 moet hebben…

Nicol op 12 feb 2019 16:00

Van wie? Ik heb volgens mij duidelijk uitgelegd hoe het zit met de lengte…

Sneeuwbaard op 12 feb 2019 16:07

sneeuwbaard je hebt gelijk dat gewicht belangrijk is maar voor iemand die 1.88 is die snelheid zoekt is een 1.56 board toch echt te kort

From a galaxy far far away.............

Hij is 188 lang en wil wat sneller, ik heb begrepen dat hij dan rond 161 moet hebben…

Nicol op 12 feb 2019 16:00

Van wie? Ik heb volgens mij duidelijk uitgelegd hoe het zit met de lengte…

Sneeuwbaard op 12 feb 2019 16:07

sneeuwbaard je hebt gelijk dat gewicht belangrijk is maar voor iemand die 1.88 is die snelheid zoekt is een 1.56 board toch echt te kort

From a galaxy far far away.............

Volgens mij wordt hier constant de ervaring vergeten…
Als je gevorderde boarder bent met ervaring op verschillende boards geef ik je helemaal gelijk. Iemand die alleen op slappe huurboards heeft gestaan en pas 4 weken ervaring zou ik het niet direct op een veel stijver en veel langer board zetten. Over een paar jaar zeker wel.

4/5 weken ervaring op een snowboard is niet weinig…je bent dan echt geen beginner meer

ik was mijn burton charger (beginners board) na 3 weken toch echt wel ontgroeid…ben toen gaan testen en merkte dat bijv …de custom een goed boardje was. een wat meer gevorderd board helpt hem alleen maar om verder te groeien…

en qua lengte …dit geeft je ook stabiliteit… dus zeker niet zo kort kiezen voor iemand van 188

*bericht bewerkt door Yahoo op 12 feb 2019 17:01

From a galaxy far far away.............

Daar verschillen we dan in over mening. Wat mij betreft ben je beginner af, maar zeker niet gevorderd. Al helemaal als ik kijk hoe de meesten de berg af gaan… volledig camber vraagt toch echt nette techniek om lekker te kunnen snowboarden. Daarom ook de Sight aangegeven als medium board (beginner af). Kun je weer even vooruit, daarna wat meer serieus kiezen.

*bericht bewerkt door Tiny-M op 12 feb 2019 17:20

Plaats een reactie