Val Thorens 22Mrt (of evt week later) m/vr gezocht

Tot nu toe zijn we met drie (m) maar zoeken nog meer mensen die mee willen met (budget) reis (bus, app, skipas) naar Val Thorens Twee goede skiers en één minder goed dus alle nivo's welkom als je je, in het uiterste geval als er niemand bij je skinivo past, ook alleen kan vermaken…dan is er dus geen probleem. Leeftijd niet echt belangrijk (ben al met een groep van 25–61 (m/vr, NL/B) geweest, waarbij ik zelf die oudste was, maar wel de fanatiekste en de minst moeie aan het eind v d dag…)
Geen apres-ski-feest-beesten, keertje uit eten en verder in app, maar ook dat mag ieder zelf (in overleg) bepalen
(ook als je liever met de auto zou willen gaan…moet je zelf weten, ik heb zelf voorkeur voor (en ga met) de bus)
richtprijs (bus,app,6 dgn 3-V-pas) € 500 (maar is afh van aantal pers) Zullen wel 2 pers slpk zijn
Niet moeilijk doen, en gewoon lekker skiën, 's avonds gewoon wat gezelligheid (eten, wijntje, biertje, water) maar als je je liever terugtrekt met een boek, kan dat ook !
Snel reageren als je interesse hebt ! Ik wil over niet al te lange tijd boeken (zodra ik denk dat er een geschikt clubje samen te stellen is)

Hallo,
Ik heb in principe wel belangstelling als er een groepje is te vormen. Ikzelf ben ook van de arrangementen met de bus en ik kan me goed vinden in je beschrijving van de vakantie. Ik ben een ervaren skier (M) met een sportieve skistijl uit het midden van het land.
Ik hoor van je, Winterpeen

Hallo Carel,

Jammer van die schouder, anders was ik zeker nog eens mee geweest. Have fun en hopelijk vind je nog mensen om er opnieuw een feest van te maken.

Groeten,
Peter

*bericht bewerkt door Peter007 op 11 mrt 2019 12:59

Peter Hertegonne

Voor de geinteresseerden: wij hebben met 4 personen geboekt bij Sunweb… 520 ekkies. Busreis, appartement, skipas voor het heeeeeeeeeeeeeeele grote gebied.

Misschien een hint om even de koppen bij elkaar te steken en misschien een hele goedkope reis op de kop te tikken voor heel veel personen?

En… wij gaan van 22 maart tot 31 maart naar Val Tho.

Hier wil ik mij wel bij aansluiten. Week van 22 maart is perfect. Zou zelf het liefst met de auto gaan.

Vrijdag 21 vertrekken, overnachting in Macon bij Ibis Budget en volgende ochtend doorrijden.

Ben net 3 weken terug uit 3 Valleys, wij verblijven daar altijd in Les Menuires.

Ben een beetje huiverig voor die bezemkasten van mini appartementjes in Val Thorens. met 6 personen op 25 vierkante meter.

Het gebied is perfect, maar de Les Menuires kant is niet veel aan. En je kunt nooit eens een drankje doen bij Folie Douche omdat je nog de lift moet pakken.

Ben een ervaren skieer van 42 maar geen snelheidsduivel, niet perse geinteresseerd in stappen en apres-skieen maar kan de sfeer van bijv. Folie Douche wel waarderen.

Ik heb inmiddels al geboekt (3 pers) en naar Val Thorens 30 Mrt
… de bovenstaande reaktie’s zijn te laat
Kan evt wel nog omboeken als er zich toch nog mensen melden, maar is wel die week v d 30ste

Plaats een reactie