1-persoons kamers Oostenrijk of Dolomieten

Vier singles gaan 9 maart skiën. We willen graag allemaal een eenpersoons kamer. Moeilijk te vinden!
Wie weet wat in Oostenrijk, Dolomieten of eventueel in Frankrijk? Bij voorkeur een hotel, maar pension of appartement ook prima. Zo lang we maar allemaal een eigen kamer met privacy hebben. Als we wat geschiktst vinden, dan zijn er nog 2 singles die zouden willen aansluiten. Dus voor 6 is ook prima.

Weleens gedaan, kameraad had slaapproblemen en wilde graag een eigen kamer. Hebben we beiden een tweepersoonskamer in een Lodge gehuurd.
Lodge staat nu in Maria-alm, voorheen in Saalbach. https://www.pension-mariaalm.at/nl/kamers-hochkoenig/twee-pe…
Je kunt vragen of je, tegen meerprijs, 1 persoon per 2 persoonskamer kunt boeken. Ik weet niet of ze dat voor 6 personen aankunnen en nog vrij hebben.

fijne site hè, dat wintersport.nl?

Hochfirst in obergurgl heeft 1 persoonskamers aan ongeveer de halve prijs van tweepersoons kamers dus dat valt mee. Anderzijds is Hochfirst niet goedkoop, reken op 210 euro per dag in paasverlof andere periodes zijn duurder.

*bericht bewerkt door koenbali op 13 feb 2019 09:18

Ik weet dat Hotel Neuwirt in Zell am Ziller meerdere 1 persoonskamer heeft.

Ze zitten alleen wel verspreid door het hotel. Ik weet de prijzen niet. Maar je zou eventueel kunnen bellen met hen?
http://www.neuwirt.tirol

Ik ging een keer last minute mee op wintersport, maar er waren toen geen kamers meer vrij in het appartement waar mijn vrienden sliepen. Ik heb in het naastgelegen hotel maar een kamer geboekt voor mij alleen. Het gaat om Das Alpenhaus Kaprun, en je betaalt voor 1 persoon beduidend minder dan voor 2 personen. Je krijgt dan ook gewoon een 2p kamer, en daar hebben ze er gewoon veel van.

Edit: zie achteraf pas de datum 9 maart staan. Helaas nog maar 1 kamer beschikbaar op booking.com. Misschien dat een andere aanbieder of het hotel zelf nog meer kamers beschikbaar heeft.

*bericht bewerkt door Ivan_Fi op 13 feb 2019 10:13

Mogelijk heb je meer kans van slagen als je via een 'alleengaande' organisatie zoekt? 4 x 1p kamer onder 1 dak begin maart lijkt een lastige zoektocht.

Plaats een reactie