Welk stereotype skiër/snowboarder ben jij?

https://youtu.be/7y-hKLfeurY

The Crowded Commute heb ik vaker gedaan dan ik wil toegeven.
The Map Memorizer ben ik standaard… ik heb de kaart, de rest volgt omdat dat zo makkelijk is.
Park Rat komt ook bekend voor…

Do it for the gram heb ik genoeg meegehad :-P
Lodge Dweller ook wel ;-)

Dus welke past bij jou?

Jerry is ultra cool! lijkt een beetje op die kerel uit de Heineken reclame… Biertje!!!

Ever tried the Thermo V20's? Good luck!

I'm a snow spraying map memorizing speed demon (and park rat)

Jerry is ultra cool! lijkt een beetje op die kerel uit de Heineken reclame… Biertje!!!

dokteruk op 15 feb 2019 15:21

o'Neill heeft een 90's collectie

null

dus is gewoon te krijgen!

En een 80's ook

null

*bericht bewerkt door Waah op 15 feb 2019 15:48

I'm a map memorizing speed demon…

tenminste dat vinden mijn mede wintersporters altijd, en soms maken ze mij uit voor kamikaze, maar dat heeft niks te maken met gevaarlijk skiën maar kennelijk met mijn aziatische uiterlijk in combinatie met de snelheden die ik graag ski ;-)

Atomic Redster S9 Revoshock 160 / G9 Revoshock 172 / Rossignol Hero Elite LT 176

I'm always the" Map Memorizer" en als ik "Slope Sitters" zie vlieg ik er tussendoor als 'n "Speed Demon". 😝

Born to run. B.S.

"Slope Sitters" maken van mij een "Rage Monster" en krijgen het liefst een enkeltje alla "Mr Injury Prone"

maar verder een "Map Memorizer" en de laatste keer dat ik op 1 plank stond was ik een "Snowboard Struggler" ;-)

Map/piste memorizer zeker. Verder ben ik uniek :)

Haha, filmpje had ik al eens zien voorbijkomen.
Ik ben zeker en vast de map memorizer.

ik heb zon voorgevoel dat bijna iedereen die op dit forum zit de map memorizer is…

Jerry is ultra cool! lijkt een beetje op die kerel uit de Heineken reclame… Biertje!!!

dokteruk op 15 feb 2019 15:21

o'Neill heeft een 90's collectie

null

dus is gewoon te krijgen!

En een 80's ook

null

Waah op 15 feb 2019 15:47

Nou ja zeg … op een draf naar de O'Neill store! Zullen ze die opplak snorren ook hebben?

On a serious note: Ik vind die jaren 80 collective echt te gek! Nu Volkl aansporen of ze de P9 terug kunnen brengen :D

Ever tried the Thermo V20's? Good luck!

Tja… ik ben de sprayer… En ondanks dat het me al vele keren in de “problemen” heeft gebracht, kan ik het niet laten 😉. Het knalt ook ze lekker in de nekjes bij die liggende boarders he…

I can stick uphill ice, on my saucer...

Right back at ya, always spray skiers

En verder uiteraard de piste zitter en alles voor de gram

Sprayer bij skiërs en boarders maar zeker bij de noobs en lift strugglers.

1 keer een skiër die wou me sprayen mislukte compleet hij was duidelijk niet blij dat het lukte. Dus heb ik vriendelijk besloten hem later maar te laten zien hoe je hem ondersprayt.😈👹😈 Hij was toen echt pissed off. Hij gelijk proberen achter me aan te gaan. 1 ski was uit dus op zijn plaat. En al tierend sneeuw naar me gooien

Oja en een map memorizer met park rat eigenschappen,

als mijn gedachten daar zijn, maar ik ben hier, waar ben ik dan?

ik heb zon voorgevoel dat bijna iedereen die op dit forum zit de map memorizer is…

raoul261 op 15 feb 2019 17:45

Ik behoor dan tot het kleine percentage dat het niet is. Oriëntatiegevoel van een pinda…

Sneeuwplanker 🏂🏻

ik heb zon voorgevoel dat bijna iedereen die op dit forum zit de map memorizer is…

raoul261 op 15 feb 2019 17:45

Ik behoor dan tot het kleine percentage dat het niet is. Oriëntatiegevoel van een pinda…

Annemijn_k op 16 feb 2019 08:40

Het is algemeen bekend dat mannen de betere navigatoren zijn

Sorry. Inkoppertje. 😁

*bericht bewerkt door bram82 op 16 feb 2019 09:29

jongens , jongens toch

die verbale steekjes tussen boarders en skiërs zijn zoooo kinderachtig 😝😁😜😊👍👌

Quote??? 8 februari 2019 · 17:32
Zijn we nu die verbale ski vs snowboard steken nog steeds niet voorbij? Wat een kinderachtig gedoe. En kan dat niet gewoon in een eigen topic?

*bericht bewerkt door dan58 op 16 feb 2019 10:33

Born to run. B.S.

Als ik ski ligt het aan de boarders, als ik board ligt het aan de skiërs. Verder map memorizer en anti-slope sitter. Die mag ook wel wat breder getrokken worden, want skiërs kunnen er ook wat van :P

Jonge God met een oude kop.

jaja @DrPhil dat weten we😉

Maar hoe ski jij?

Born to run. B.S.

jaja @DrPhil dat weten we😉

Maar hoe ski jij?

dan58 op 16 feb 2019 12:19

Ik vermoed dat hij er zo eentje is die het chalet niet uitkomt.

Hier ben ik trouwens beter met de pistekaarten/ routes, maar wil mezelf niet als map memorizer bestempelen.

Ik ben blij dat ik niet in een hokje pas. De skikaart gebruik ik zo min mogelijk. Lekker mijn neus achterna.
Het struggle tijdperk ben ik gelukkig voorbij, maar OK, ik moet ook wel eens springen.

Plaats een reactie