Week of paar dagen skiën april

Hoi,
Wie heeft er zin om in april een paar dagen of week te skiën?
Ik 44 jaar gevorderd.
Waar? maakt me niet veel uit, als er maar sneeuw is en redelijk groot skigebied

Zeker interesse, maar kan pas tegen het einde van april.

Ik had ook al oproepje geplaatst voor laatste week april. Heb dus ook interesse.

Wat zijn jullie verwachtingen qua skitrip? En hebben jullie voorkeur voor bestemming? Ik heb laatste week april alleen ervaring met ischgl. En dat is steeds prima skiën geweest. Mijn voorkeur gaat uit naar accommodatie met halfpension en liefst met zwembad, maar geen must.

Hoi,
mijn voorkeur heeft wel een gebied op hoogte, zoals bijv Ischgl. Eind april is het meestal warm. Dus wil je goede sneeuw hebben, dan is een hoog gebied pre. Ik heb ook gehoord dat Ischgl gezellig is.
Accommodatie± heb geen echte voorkeur, wel dicht bij de piste.

Wij gaan van 13-20 april naar Samnaun - Ischgl. We verblijven in Samnaun en hebben een appartement gevonden op het einde van een piste (Laret). 's Morgens moeten we wel de bus nemen naar de lift.

@skiefanaat klinkt goed @tjoecha ik zit wel vast aan laatste week april ivm werk @guido1976 en jij?

@rmgb, wij gaan van 14 tot 21 april, we zullen elkaar dus onderweg kruisen ;-)

Beste mensen

Ik ben 21 door omstandigheden kan ik niet met de krokusvakantie op wintersport. Maar ik zoek een maatje om mee te skiën en die ook in april kan ik hou van lekkere tochten te maken. Gebied keuze (kitzbuhel/Kirchberg)(skiwelt)

^^waarom zou je zo laat in het seizoen naar zo'n laaggelegen gebied willen? Skiwelt is sowieso dicht na 8 april.

@skiefanaat klinkt goed
@tjoecha ik zit wel vast aan laatste week april ivm werk
@guido1976 en jij?

rmgb op 21 feb 2019 23:05

Voor mij valt april al af ivm wat geschuif in de planning om mijn werk.

Kirchberg is wel lang open

Kirchberg is wel lang open

Bassiesld op 22 feb 2019 19:41

ja maar ligt ook heel laag. Nouja als je van papsneeuw houdt dan prima 😁

@rmgb we blijven over. We hebben nog 2 maanden, wie weet komen er nog meerdere reacties

Prima.

@Skiefanaat en mgb… zie ook mijn post. Misschien is dat een optie?

Laat maar… ik heb dus een oproep geplaatst voor maart. Maar lees al uit de reacties hier dat maart voor velen niet gaat lukken.

Sorry ik zit de laatste week van maart al in alpendorf. Zoek nu nog iets laatste week april.

Vlieg er 12 april heen tm 15 naar Sölden

Ik ben inmiddels voorzien ga van 18-23 april naar Solden. Als iemand 't leuk vindt om daar dag(en) samen te skiën, laat dan weten.

Plaats een reactie