Belg gegrepen door trein in Zillertal

Las deze morgen het nieuws dat er een 27 jarige Belg het leven heeft verloren nadat hij werd gegrepen door een trein op de Zillertalbahn. Hij liep alleen op de sporen na een nachtje stappen.

https://m.hln.be/nieuws/buitenland/belg-27-gegrepen-door-tre…

Ik las vanochtend dat er jaarlijks 3,5 MILJARD ééndagshaantjes worden vermoord. In tegenstelling tot die ongetwijfeld dronken Belg kunnen die daar helemaal niks aan doen. Dagelijks sterven er vele kinderen aan simpele ziektes en van de honger. Om de een of andere reden vind ik dat toch erger. Sorry hoor.

WoW heftig . Nooit leuk . Het komt veel voor. Maar 1 is altijd al te veel. En heel erg voor familie en vrienden. Zulke dingen wil je nooit horen en mee maken als ouders zijnde.

@DrPhil: er staat nergens in het artikel dat 'die Belg' dronken zou geweest zijn. Dat is dus op zijn best stemmingmakerij.

Dat jij een ongelooflijke lul kan zijn heb je met jouw berichtje dan weer wel netjes aangetoond.

Ja, die reactie had ik van jou wel verwacht, @ morzel. Hoeveel van die kinderen die ik noemde, halen de krant?

https://rationalwiki.org/wiki/Not_as_bad_as

Lees het er maar eens op na. Het lijkt nodig te zijn.

Verder: don't be a dick.

De afgelopen drie minuten zijn er alweer 30 kinderen overleden.
Maar je zult vast veel bijval krijgen.

Jongens en meisjes kan het on topic blijven . En anders naar ontsporrings topic verhuizen.

Het is al erg genoeg .

En anders naar ontsporrings topic verhuizen.

Wel toepasselijk, maar enigszins ongepast

Rob

Hij liep alleen op de sporen na een nachtje stappen.

Ik weet niet waar jij dat 'nachtje stappen' vandaan haalt, maar het ongeluk is om 18:30 gebeurd dus dan moet het wel een hele lange nacht geweest zijn.

Het is en blijft triest, niet alleen voor slachtoffer, maar ook voor nabestaanden en hen die 'de rommel op mogen ruimen'.
Aan de andere kant:
De ZTB mag dan een boemel zijn, ze rijden ook gewoon 80 en stoppen niet binnen 10m.
Op het spoor heb je niets, maar dan ook niets te zoeken. Van een trein verlies je het altijd.

Rob

En anders naar ontsporrings topic verhuizen.

Wel toepasselijk, maar enigszins ongepast

RCGrootveld op 17 feb 2019 13:20

Das waar. Maar misschien wel duidelijk dat ze daar de discussie verder moeten voeren .

Hij liep alleen op de sporen na een nachtje stappen.

Ik weet niet waar jij dat 'nachtje stappen' vandaan haalt, maar het ongeluk is om 18:30 gebeurd dus dan moet het wel een hele lange nacht geweest zijn.

Het is en blijft triest, niet alleen voor slachtoffer, maar ook voor nabestaanden en hen die 'de rommel op mogen ruimen'.
Aan de andere kant:
De ZTB mag dan een boemel zijn, ze rijden ook gewoon 80 en stoppen niet binnen 10m.
Op het spoor heb je niets, maar dan ook niets te zoeken. Van een trein verlies je het altijd.

RCGrootveld op 17 feb 2019 13:23

Inderdaad, diep triest nieuws. Met "een avondjes stappen" wordt hier geloof ik "après ski" bedoeld….
Hoe dan ook, ik ben het er helemaal mee eens dat je van een treinspoor weg moet blijven.

Daarnaast loopt er een wandelpad naast de hele route van de treinlijn, dus het is niet eens "korter"!

Triest voor alle betrokkene…. de familie van de overledene, maar zeker ook voor de machinist en de treinreizigers.

Plaats een reactie