Slush buckel tips?

Heeft iemand tips hoe je slush buckels het beste kan skien? Ik was afgelopen week in Skiwelt. Ik had geen enkel probleem met wat voor (rode) pistes daar, behalve twee keer aan het einde van de dag dat ik helemaal vastliep in grote buckels van slush.

Normaal zie ik altijd wel een lijn rond of over de buckels. Maar hier niet. Er waren diep uitgesleten troggen. Die bij een bocht midden op een buckel uitkwamen.

When life gets too complicated.... SKI

Gewoon tegen de buckel op skien. Bovenop de buckel til je je nieuwe binnenbeen op voor de volgende bocht. De buckels remmen je af.

I can stick uphill ice, on my saucer...

Gewoon tegen de buckel op skien. Bovenop de buckel til je je nieuwe binnenbeen op voor de volgende bocht. De buckels remmen je af.

Shane op 17 feb 2019 22:42

Als je je skis optilt en zeker 1 been ga je zo idd https://www.facebook.com/HappiestTrending/videos/18974027604…

Dan ben je na twee bochten wel in één keer beneden! Als je die twee bochten al haalt, op 1 ski 🙈

Gewoon tegen de buckel op skien. Bovenop de buckel til je je nieuwe binnenbeen op voor de volgende bocht. De buckels remmen je af.

Shane op 17 feb 2019 22:42

Eerste buckelles: Schneekontakt, immer Schneekontakt haben…

Hahahaha, ja vergat ik toch helemaal die shoulder roll te noemen.

I can stick uphill ice, on my saucer...

.

*bericht bewerkt door Shane op 17 feb 2019 23:10

I can stick uphill ice, on my saucer...

Kijk altijd minimaal 1 buckel. liver nog 2 buckels vooruit. Doe je dat niet dan word je door de buckels verrast.

[…]dan word je door de buckels verrast.

Rob64 op 18 feb 2019 19:59

BOE!-ckel😁

…sorry 😔

my subculture can kick your subcultures ass anytime 24/7

Plaats een reactie