Tips gezocht voor lunch in gebieden Dolomiti Superski

Ik ben op zoek naar tips voor lunchlocaties op de berg in de volgende gebieden:
Carezza
Obereggen
Pozza & Vigo di Fassa
Pellegrino
Alpe Lusia
San Marino di Castrozza
Alpe Cermis

We zijn met een groep van 8+ personen, dus op de bonnefooi een tafeltje vinden is niet zo handig. Liever heb ik een lijstje van suggesties die ik kan googelen en van tevoren kan bellen voor een reservering.
Aanbevelingen uit eerste hand zijn welkom.

Had deze even over het hoofd gezien, maar mijn standaardlijstje:

Carezza: Hennenstall.
Obereggen: Oberholz, Mayrl Alm of Baita Passo Feudo (in die volgorde).
Vigo di Fassa: Baita Pra Martin.
Pellegrino: Rifugio Laresei.

De rest van de gebieden weet ik niet. Check anders Google Maps i.c.m. Skiresort.de.

Mr. Slow

Tussen Vigo di Fassa en Pera zit een ski gebied zoals je wellicht weet. Boven Pera was ik bij een leuk klein blauw restaurantje geweest (wel genoeg voor 8 man), zeg maar knus. Was tegen over de ski lift. Eerst de lift nemen vanaf Pera. Ik ga nog even op onderzoek uit met de ski kaarten erbij als ik meer tijd heb. Je hoort van me.

In Alpe Lusia heb je:
http://www.skiareaalpelusia.it/it/ski-area-alpe-lusia/chalet…
https://business.facebook.com/chaletvalbona/?ref=py_c…

Het is direct bij de ski lift als je boven komt vanaf de parkeerplaats beneden. Als er buiten plek te regelen weet ik niet… Maar binnen is er ruimte voldoende. Het is een zelf service restaurant. Eten was wel lekker en fijne sfeer + mooi uitzicht. Geen idee als dit wat voor je is, maar meldt het maar je weet het nooit ;-)

*bericht bewerkt door R_Dolomieten op 21 feb 2019 16:38

Alpe Cermis - Baita Tonda (reserveren voor bedienings gedeelte)

Alpe Lusia- La Cune of Chalet Valbona

De rest van het lijstje van @Quick is prima

*bericht bewerkt door CJAHulskamp op 21 feb 2019 18:45

May the ski force be with you !!

In Obereggen kun je de GanischerAlm links laten liggen tenzij je heimwee hebt naar oostduitse gaarkeukens (ook een tip)

Plaats een reactie