Transfer delen Salzburg Airport - Saalbach/Hinterglemm - 14 mrt/17mrt '19

Dit onderwerp gaat over de bestemming Saalbach Hinterglemm Leogang Fieberbrunn

Wij (2 vrienden) vliegen donderdag 14 maart naar Salzburg en komen rond 8.45 daar aan. Op zondag 17 maart vliegen wij terug om 21.40. Wij willen naar Hinterglemm, maar kunnen natuurlijk ook stoppen in Saalbach of in de buurt. Auto huren/taxi delen heen en/of terug is beiden optie. Interesse?

Ha Yaniv,

Ik heb 2 weken geleden dezelfde heenroute afgelegd en heb vanaf het vliegveld in Salzburg bus 260 (direct tegenover uitgang) gepakt richting Maishofen. Rit van ongeveer 1,5 uur, was prima te doen en kostte €12,60. Online tickets te boeken via http://www.salzburg-verkehr.at. Ik werd in Maishofen opgepikt, maar je kunt ook overstappen op een andere bus voor het laatste stuk van 20 minuten. Misschien niet de beste optie, vanwege duur, vliegtijden en overstap, maar wel een goed alternatief.

Hi Luukas,
Veel dank voor de tip! Gezien ons korte verblijf gaat onze voorkeur toch uit naar auto huren of taxi. Maar goede tip voor de volgende keer.
Hartelijke groet,
Yaniv

Taxi en of bus maakt qua tijd niet veel uit, Naar Salzburg airport rijd ik van uit maishoven ook ongeveer een dik uur.

echte mannen lopen naar boven,

Hoi Yaniv,

Ik ben op zoek naar hetzelfde!
Ik kom ook op 14 maart, twee personen om 8:45 aan (Transavia) en zou graag taxi willen delen. Wij gaan ook naar hinterglemm
Ook op 17 maart terug maar dan helaas de ochtend vlucht

*bericht bewerkt door akoekoek op 05 mrt 2019 14:45

[quote]Ha Yaniv,

Ik heb 2 weken geleden dezelfde heenroute afgelegd en heb vanaf het vliegveld in Salzburg bus 260 (direct tegenover uitgang) gepakt richting Maishofen. Rit van ongeveer 1,5 uur, was prima te doen en kostte €12,60. Online tickets te boeken via http://www.salzburg-verkehr.at. Ik werd in Maishofen opgepikt, maar je kunt ook overstappen op een andere bus voor het laatste stuk van 20 minuten. Misschien niet de beste optie, vanwege duur, vliegtijden en overstap, maar wel een goed alternatief.[post]Luukas op 22 feb 2019 14:22[/post][/quote

Hoi Lukas,

Ik heb ook een keer die bus genomen (vorig jaar). Ging prima inderdaad maar kan nu alleen maar vinden dat hij om 8:51 vertrekt en dat redden we net niet als we 8:45 aankomen.

Plaats een reactie