BURTON RULER BOA 2019 SNOWBOARDBOOTS

Iemand ervaring met BURTON RULER BOA 2019 SNOWBOARDBOOTS.

Kwam deze tegen in Duitsland in de winkel voor 187,- euro. Goedkoop toch.
Dubbele boa. Standaard koord voor hiel. Dat lijkt me wel fijn omdat ik een brede voet heb. Voorste gedeelte apart kunt strak zetten.

Pat.

Ga naar een winkel en pas ze! Zou dit nooit ongezien online kopen, wat de ervaringen van anderen ook zouden zijn. Iedere voet is anders…

Ik had laatst bij Burnside in Deventer heerlijke ThirtyTwo boots gekocht. Afgelopen weekend in Oostenrijk bleken ze echter een bron van ergernis waarbij ik nu nog altijd last heb van mijn linker grote teen. Gisteren terug gegaan naar de winkel en uiteindelijk met andere schoenen huiswaarts gekeerd. Ik moest ze beloven dat ik weer terug zou komen als ik hier ook last van zou krijgen. Dat is nou service!

ik heb ze aangehad in de winkel. Zaten fijn. Hoe is deze in actie. Kwaliteit?

Ik heb nu K2 Ryker. (1boa) Ongeveer sinds nov 2017 een 125 dagen gebruikt) ivm instap binding K2 Cinch ging de strap over de stiksel van de neus. Kort geleden bij de schoenmaker een rubber overheen laten lijmen. Zit perfect.

of door sparen voor Burton step in?

Pat.

Ga naar een winkel en pas ze! Zou dit nooit ongezien online kopen, wat de ervaringen van anderen ook zouden zijn. Iedere voet is anders…

Ik had laatst bij Burnside in Deventer heerlijke ThirtyTwo boots gekocht. Afgelopen weekend in Oostenrijk bleken ze echter een bron van ergernis waarbij ik nu nog altijd last heb van mijn linker grote teen. Gisteren terug gegaan naar de winkel en uiteindelijk met andere schoenen huiswaarts gekeerd. Ik moest ze beloven dat ik weer terug zou komen als ik hier ook last van zou krijgen. Dat is nou service!

Harm op 24 feb 2019 11:59

Same here! Ook met Thirtytwo, heerlijke schoen in de shop maar op m'n board alleen maar pijn en slapende voeten… Terug naar Behind the Pines in Amsterdam, nieuw setje K2's meegekregen en nu alleen maar blijheid!

Dus ja, ga passen en doe het bij een goeie shop, daar zijn ze ook uit op het verhogen van jouw snowboardplezier :)

Setting forth in the universe

of door sparen voor Burton step in?
Wie heeft daar ervaring mee?

Ik wil snel instappen. Zeker dat ik met een groep skiërs op vakantie ga. En zeer vaak snowworld ga.

Pat.

Heb je ook nieuwe bindingen nodig? Anders wordt het een flinke investering

From a galaxy far far away.............

of door sparen voor Burton step in?
Wie heeft daar ervaring mee?

Ik wil snel instappen. Zeker dat ik met een groep skiërs op vakantie ga. En zeer vaak snowworld ga.

ruijtersfotografie op 24 feb 2019 23:00

https://www.wintersport.nl/forum/topic/365764
Op pagina 4 en 5 een paar reviews, waaronder van mij.

Annoying skiers since 2003

Ga naar een winkel en pas ze! Zou dit nooit ongezien online kopen, wat de ervaringen van anderen ook zouden zijn. Iedere voet is anders…

Ik had laatst bij Burnside in Deventer heerlijke ThirtyTwo boots gekocht. Afgelopen weekend in Oostenrijk bleken ze echter een bron van ergernis waarbij ik nu nog altijd last heb van mijn linker grote teen. Gisteren terug gegaan naar de winkel en uiteindelijk met andere schoenen huiswaarts gekeerd. Ik moest ze beloven dat ik weer terug zou komen als ik hier ook last van zou krijgen. Dat is nou service!

Harm op 24 feb 2019 11:59

Same here! Ook met Thirtytwo, heerlijke schoen in de shop maar op m'n board alleen maar pijn en slapende voeten… Terug naar Behind the Pines in Amsterdam, nieuw setje K2's meegekregen en nu alleen maar blijheid!

Dus ja, ga passen en doe het bij een goeie shop, daar zijn ze ook uit op het verhogen van jouw snowboardplezier :)

Para op 24 feb 2019 20:47

Da's toevallig, bij Burnside kreeg ik ook een setje K2's mee voor de volgende trip over 3 weken… Ben erg benieuwd…

Plaats een reactie