Hogere verwachtingen privé leraar?

🍎🥚 4.5 maand ik moet er niet aan denken 😟

Ik ben even een paar dagen alleen aan het lezen geweest. Inmiddels weer thuis dus ik zal nog even reageren waar nodig.

Al met al kan ik wel stellen dat het met de dag wat beter ging, zowel de leraar kende het gebied steeds ietsje beter. Daarnaast verliep de samenwerking tussen hen steeds iets beter en al met al moet ik zeggen dat we niet echt een ultiem gevoel hadden, maar de kids hebben in ieder geval lol gehad. Er had volgens ons zeker wat meer vooruitgang mogelijk geweest bij een wat andere aanpak en als er niet zo vroeg in de week wat weerstand was gekweekt bij de kids, o.a. vanwege een keer een (veel) te pittige piste. Maar al met al afgerond met een voldoende qua gevoel en de kids hadden lol. Dat is het belangrijkste…

Dat gebrek aan skigebied kennis merken jouw kinderen dat ook of hebben ze daar last van. En uit pure nieuwsgierigheid waar baseer je het eigenlijk op? Want ik neem aan dat je niet achter de skiles van je kinderen aan skiet.

Bien op 26 feb 2019 20:07

Ja daar hadden ze wel last van; heb 1 kind een keer op een piste (hard huilend) gezien, waar hij echt niet had moeten zijn gezien zijn skikwaliteiten, maar ja 'ze kwamen zo uit'. En nee; ik blijf ver uit de buurt, maar soms kom je elkaar tegen. Meestal ski ik dan buiten het zicht weg, maar je ziet weleens iets.

Al pakken jouw twee kids 10x het bospad naar beneden op een dag. Dan zullen ze dat de 11e keer net zo stoer vinden. Zet je gedachte aan de kant. Heb zelf een leuke week. Over 3 jaar gaan ze je voorbij. Genietse 👌🏼

JackE op 26 feb 2019 22:37

Onze kids hadden graag wel een keer wat anders gepakt, maar dat was lastig. Maar dat ze me over een paar jaar voorbij gaan weet ik… De waarheid is hard :)

@MiKeZZa
Leraar leraar
Hoe oud was dat kuiken eigenlijk.

Hooykaas op 27 feb 2019 19:35

Nou, zullen we het gewoon op leraar houden…?

*bericht bewerkt door MiKeZZa op 02 mrt 2019 11:10

Plaats een reactie