zaterdag 2/3 aankomen in Zillertal

Dit onderwerp gaat over de bestemming Zillertal Arena

Uit ervaring weten wij dat het vaak stapvoets en verschrikkelijk druk kan zijn in het vallei van Zillertal op zaterdagen, en vooral vakantie zaterdagen. Nu hebben wij een hotel 2uur vandaan dus nu is het een vertrek uur kiezen vanuit die hotel.
heeft iemand een idee?? vertrekken wij om 7/8u uit het hotel of maakt het eigenlijk niet uit en kunnen wij net zo goed tegen 10u vertrekken? Wij kunnen toch pas om 14u of zo in het hotel, en gaan de zaterdag toch niet skiën.

De files beginnen al rond 8u 's ochtends rondom de toegang Zillertal. Echter blijft het tot een uur of 10 beperkt tot een minuutje of twintig vertraging. Beste is dus vroeg ontbijten en vroeg weer door.

Als je maar 2 uurtjes meer te rijden hebt, pas om 14u in je hotel kan en je niet van plan bent die dag nog iets te doen maakt het toch niet zoveel uit, wel?
Slaap uit, ontbijt op je gemak, maak een wandelingetje of zo, rij rustig naar de eindbestemming, lunch ergens lekker onderweg, check in, wandelingetje, aperitiefje, dinertje, bedje. ;) Maak er een relaxed dag van.

(niks voor mij hoor, ik zou wegrijden om 06u en om 08u30 op de ski's staan, mijn vrouw daarentegen…) :p

Bla, bla, bla.

@bartvwg

ik herken mezelf en mijn vrouw in jouw beschrijving( en 6 u is alleszins géén ontiegelijk uur hé)😉

Born to run. B.S.

Zou juist die zaterdag gaan skien, meestal een rustigere dag juist.

ok thanks,

Lag het aan mij was ik ook om 8u aan klaar om te skien, maar ik zit met een gebroken schouder nog, dus skien heeft geen prioriteit deze vakantie, wat niet wil zeggen dat ik graag 2uur in de vallei in de file wilt zitten ;)

Wij reden er drie weken geleden om 9.15 uur redelijk stapvoets. Waren om 10.30 uur op Hochkrimml. Wij waren om half 8 vertrokken vanaf ons overnachtingsadres

En hebben daarna inderdaad nog ruim een halve dag heerlijk geskied. Het was prachtig weer🌞

Plaats een reactie