Skiën eerste week van april

Hoi,

Wij zijn van plan om eerste week april vijf skidagen te plannen met onze twee kids! Lijkt het jullie verstandig om nu al te boeken of wachten we best tot laatste week maart om de condities dan te bekijken… Welke gebieden raden jullie aan??. Bij voorkeur Oostenrijk! Gr

De eerste week van april is geen drukke week, je kunt echt nog wel even wachten met boeken.

Click. Click. Peace

Betreft het de eerste volle week april of de eerste dagen? Want vanaf 6 april begint het Belgische paasverlof. Veel leuks zal al geboekt zijn, maar als je het aandurft om tot een week van tevoren te wachten komen er nog wel eens wat vrij uit annuleringen.

Ja het is vanaf vrijdag 5/04 dat we willen gaan dus recht in de paasvakantie… Veel gebieden zullen niet beschikbaar zijn door het warme weer en daar ligt de moeilijkheid!? Wil tot laatste week wachten om sneeuwzekerheid te hebben. Ben aan het kijken voor Warth of obertauern? Goede keuze? Voor matig skiërs van kinderen? Bedankt voor jullie moeite

Veel van de grotere gebieden zijn dan nog open en in prima conditie. Let wel op dat je een gebied met weinig zuidexpositie kiest. Dan is eigenlijk het meeste op Gerlos, Serfaus en St Anton na prima. Obertauern vond ik wat tegenvallen persoonlijk.

*bericht bewerkt door Bennie op 28 feb 2019 11:35

@Bennie Serfaus ligt voornamelijk op Zuid hellingen. Niet echt een aanrader in die periode…

Born to Ride

Ik ga begin april naar Breuil- Cervinia. Door zijn hoge ligging kun je daar prima vooruit, ook in april. Als het per se Oostenrijk moet zijn, zou ik eens kijken naar Serfauss-Fiss-Ladis of Zugspitz Arena.

*bericht bewerkt door ErikM op 28 feb 2019 11:53

@Bennie Serfaus ligt voornamelijk op Zuid hellingen. Niet echt een aanrader in die periode…

Matthias123 op 28 feb 2019 11:30

ff lezen @Matthias123 ;)

*bericht bewerkt door Bennie op 28 feb 2019 11:36

Obertauern zou ik in de periode voor matige skiërs ook niet aanraden.

@Bennie Serfaus ligt voornamelijk op Zuid hellingen. Niet echt een aanrader in die periode…

Matthias123 op 28 feb 2019 11:30

ff lezen @Matthias123 ;)

Bennie op 28 feb 2019 11:35

Het is nu aangepast ;)

Born to Ride

Plaats een reactie