Snowworld Zoetermeer vs De Uithof

Hallo allemaal,

Ik denk erover om een maandelijks / mogelijk jaarlijks abonnement te nemen op een van de skihallen in Nederland. Het doel is om vooral het funpark in de indoor te rijden.
Terwijl ik in Alkmaar woon, zijn de twee skihallen waar ik naar kijk de Snowworld Zoetermeer en De Uithof. Welke heeft een beter / groter funpark? Ik ben in Snowplanet in Spaarnwoude geweest, maar het heeft alleen een Down-rail en een flat box.

Ik waardeer alle feedback die ik kan krijgen.

P.S. Sorry voor mijn Nederlands, het is niet mijn moedertaal:)

Snowworld Zoetermeer: rails, 1 box en een grote kicker.
Uithof Den Haag: ???

(laatste keer dat ik er was: Niks).

In het zomerseizoen is het ‘funpark’ bij Snowplanet een stuk uitdagender. Ik geloof dat dit ook in Zoetermeer het geval is.

my subculture can kick your subcultures ass anytime 24/7

Meestal tijdens de vakantie/ drukke periodes is het funpark wat kleiner in Zoetermeer. Buiten deze periodes varieert het regelmatig van wat er te vinden is.
Hier heb je de live cam van het funpark in Zoetermeer. Zoals je nu kunt zien is er weinig fun in het park. Na de vakantie zal dit er wel weer aanwezig zijn.
https://youtu.be/ia8DvuwJRNU

Übung macht den meister!!!

In het zomerseizoen is het ‘funpark’ bij Snowplanet een stuk uitdagender. Ik geloof dat dit ook in Zoetermeer het geval is.

Sneeuwbaard op 1 mrt 2019 16:54

Ik heb begrepen dat ze aan het einde van deze maand dit park weer gaan opbouwen. Zou voor ts een stuk reizen schelen

Klopt, alleen in je hoogseizoen halen ze hem weg, dan is het gewoon te druk. Staat meestal een heel aardig park.

Plaats een reactie